• Ik lees momenteel The Catcher in the Rye en omg, de hoofdpersoon, Holden is zoo irritant, ik erger me echt aan hem als ik dat boek lees. ~_~ (mensen die het boek hebben gelezen snappen denk wel waarom)

    Wat vind jij nou echt een irritant personage uit een boek?


    There are several things that I have been doing wrong.

    Eeeh.
    Ik weet niet meer hoe het boek heet, maar in het begin werd ze zo lief, onschuldig, knap, blablabla weet ik veel hoe beschreven, dat ik er kotsmisselijk van werd.
    Later ging ze toch met de Koning van Frankrijk (volgens mij) naar bed. Hoe onschuldig ben je dan.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bella Swan, in de film en in het boek. Om de redenen die hier al vaak genoemd zijn. ^^
    Harry Potter, omdat hij zo'n ventje is van ik-moet-iedereen-altijd-redden-en-ik-blijf-maar-zeuren. In de film mag ik hem niet omdat hij slecht acteert.
    En Rosa, van de Hoe overleef ik serie. Ook zo'n irritant wijf. ^^


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Uhm geen idee. Ik lees nooit _O_


    -

    bella for sure.


    it's so empty living behind these castle walls

    De hoofdpersoon uit Sarah's broer, ik ben dr naam even kwijt.


    Get back motherfuckerz'

    Albert uit de Spier.

    Echt, niemand moet dat boek ooit gaan lezen, het is het slechtste/ranzigste boek dat ik ook gelezen heb


    ars moriendi

    Bella uit Twilight zowieso! Ik vind haar gedachtes echt kei irritant, dom kind.


    No guts no glory.

    Bella Swan, lekker origineel


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Corbin, een fransman vampier. Hij is verbannen maar hij is echt vaag :/ Hij heeft een raar accent en vreemde gedachtens. Grr.
    Uit de serie; De Vegas Vampiers.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 10:06 ]


    I rather love then fight.

    nerveus schreef:
    Ehm.... dat heb ik eigenlijk nog maar zelden gehad. :X


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Rosa uit de hoe overleef ik serie >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DEREK schreef:
    Bella uit de Twilight serie. Maar dat komt ook deels door de films maar ik vind haar zo'n zeikerd.


    all I want is the taste that your lips allow

    Basshunter schreef:
    (...)

    Juist het omgekeerde! Ze doet echt alles voor anderen! Ze verhuisde naar Forks omdat ze dan haar
    moeder een plezier wou doen. Ik vind Bella de beste fictie personage..


    -kuch- en al dat gejank om Edward dan, zo lang? Come on, get a life girl, dat vind ik echt te lang duren. Ik vind eigenlijk niet dat ze zoveel voor haar omgeving doet, maargoed. Ik zie trouwens ook niet in waarom ze haar moeder een plezier zou doen door te verhuizen, als die moeder een goede moeder was zou ze dat helemaal niet willen.

    Maar oké, ik vind Bella dus ook irritant, heel origineel. En Edward eigenlijk ook wel. Ow, en die Lavender Brown van de HP-serie, echt blegh >.<.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 21:38 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Jacob Black van de Twilight serie.
    Aargh, echt zo'n eigenwijs vervelend pubertje. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bella uit Twilight.
    Maar dan alleen in de film, in het boek is ze een goed personage.


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.