• Bonjour,
    ik heb dus een idee voor een storie. Maar ik heb geen idee of er behoefte naar is en of mensen het leuk vinden. Mijn idee was dus om een storie te maken met één keer per week één nieuw deel waar outfits voor weinig in worden behandelt, een foto met leuke kleding en wat er leuk aan is, make-up en met beschrijving hoe je het zo goed mogelijk kan aanbrengen en nagellak en welke kleurtjes leuk zijn. Beauty tips, stijl tips etc. En een soort van vragen die beantwoord worden.
    Maar ik heb geen idee of jullie dat leuk lijkt.
    Dus wat zouden jullie daarvan vinden?
    x
    Ohja, als ie er komt heb ik geen zin hem alleen te maken dus zoek ik ook een schrijf maatje.
    Jean word mijn schrijfmaatje. (cat)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 21:11 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lijkt me leuk.
    ik zou hem zoiezo wel lezen!:9~


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    Lijkt me leuk.
    ik zou hem zoiezo wel lezen!:9~

    Mooi! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jaaa, dat is awesome :9~


    Your make-up is terrible

    Ik ga zowiezo niet mee met de mode maar het is toch een leuk idee :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    Assassin schreef:
    Jaaa, dat is awesome :9~

    hihi :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Forlan schreef:
    Ik ga zowiezo niet mee met de mode maar het is toch een leuk idee :9~

    Haha, dankje! Ik ook niet echt heel erg maar ik draag gewoon wat ik leuk vind. En stiekem vind ik dat dat mode is. ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mag ik jouw schrijfbuddy zijn? (flower)
    Ook al ken ik er niet zo veel van af? :9~


    All was well.

    Wat ik leuk vind is tegenwoordig eens in de mode, dat gebeurd niet zo vaak. Ik vind het leuk ghehe. Dus vooral done.


    Your make-up is terrible

    Jean schreef:
    Mag ik jouw schrijfbuddy zijn? (flower)
    Ook al ken ik er niet zo veel van af? :9~

    Jaaa :9~ Jij wel! En en en ik vind dat je er op foto's -ook op Lookbook- altijd leuk uitziet dus weet je er vast wel wat vanaf! :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Assassin schreef:
    Wat ik leuk vind is tegenwoordig eens in de mode, dat gebeurd niet zo vaak. Ik vind het leuk ghehe. Dus vooral done.

    Ja dat is altijd mooi! Dan vallen dingen ook eens gemakkelijk te krijgen! Ik zoek me vaak kapot naar leuke kleding maar dat word telkens minder.
    Hihi en ik denk wel dat ik het doe!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Ja dat is altijd mooi! Dan vallen dingen ook eens gemakkelijk te krijgen! Ik zoek me vaak kapot naar leuke kleding maar dat word telkens minder.
    Hihi en ik denk wel dat ik het doe!


    Haha voor mij is er juist steeds meer in die klassieke stijl ghehe.
    Maar vroeger, nooooit.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha voor mij is er juist steeds meer in die klassieke stijl ghehe.
    Maar vroeger, nooooit.

    Ja dat vind ik dus ook! Maar die klassieke stijl is ook geweldig! En ik vind het zo fijn dat je steeds meer kan vinden en niet meer echt in apparte winkeltjes moet zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    leuk!!!!!!!!!!!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    NYC schreef:
    (...)
    Jaaa :9~ Jij wel! En en en ik vind dat je er op foto's -ook op Lookbook- altijd leuk uitziet dus weet je er vast wel wat vanaf! :'D

    Coooool. :9~
    Ik heb net een nieuw kleedje gekocht en daar kan ik dan ook een foto van maken? :o
    Hij is echt heel sexy en modieus, al zeg ik het zelf. :Y)


    All was well.

    NYC schreef:
    (...)
    Ja dat vind ik dus ook! Maar die klassieke stijl is ook geweldig! En ik vind het zo fijn dat je steeds meer kan vinden en niet meer echt in apparte winkeltjes moet zijn.


    Haha ja inderdaad. En het is niet meer zo duur als eerst. :9~ Als ik een winkel in loop, ben ik in de hemel, wel met geld tekort maar alsnog.
    Maaar ga maar snel beginnen.


    Your make-up is terrible