• Het leek me leuk om net zoals bij de abo's te kunnen kijken wie er jouw story een kudo heeft gegeven. :Y)

    Sorry als het al eens is voorgesteld en het niet doorging of er nog aan gewerkt word!


    All was well.

    oeh, dat vind ik een leuk idee! =D


    Opgeven is geen optie.

    goed idee ;D


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    ja dat vond ik ook.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Chessur schreef:
    goed idee ;D

    wel goed, maar waarschijnlijk lastig voor elkaar te krijgen. En ik denk dat je al blij bent als je ze hebt en het je niet superveel kan schelen wie ze gegeven heeft.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Chessur schreef:
    goed idee ;D


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Goed Ideeeee!!!(yeah)


    When words fail music speaks

    Dat vroeg ik me laatst ook af, ja. Dus ik ben voor. :Y)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik ben zelf wel voor.
    Maar bij de foto's is dit ook al eens voorgesteld en toen was er veel protest van vele users. Sommigen wilden niet dat de eigenaar van de foto wist dat ze de foto bezocht hadden.
    Maar kudo's zijn anders dan foto's. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ben zelf wel voor.
    Maar bij de foto's is dit ook al eens voorgesteld en toen was er veel protest van vele users. Sommigen wilden niet dat de eigenaar van de foto wist dat ze de foto bezocht hadden.
    Maar kudo's zijn anders dan foto's. =P


    ik ben ook voor maar over dat hier boven^^ Das egt onzin,, ik bedoel waarom zou niemand mogen weten dat je hun foto hebt bezocht het is toch meer de zaak van de eigenaar dan van die gene die bezoekt of ben ik gewoon raar ik denk dat het allebei isxD


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Op zich wel goed idee, maar je kan het ook als trucje gebruiken. Iedereen kudo's geven zodat zij jou ook kudo's gaan geven.
    Maar goed, I AGREE


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ja goed ideeeeeeeee.!


    Be yourself, Everybody else is already taken

    avrilcullen schreef:
    (...)

    ik ben ook voor maar over dat hier boven^^ Das egt onzin,, ik bedoel waarom zou niemand mogen weten dat je hun foto hebt bezocht het is toch meer de zaak van de eigenaar dan van die gene die bezoekt of ben ik gewoon raar ik denk dat het allebei isxD
    Dat had te maken met een zekere privacy die bepaalde mensen hier graag toch wel wilde behouden (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben voor. :Y)

    JoJudicious schreef:
    Dat vroeg ik me laatst ook af, ja. Dus ik ben voor. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell