• Niet dat ik heel veel verhaal erop had staan, maar nu wil ik met een nieuw verhaal beginnen en in vind typen in quizlet zelf niet zo fijn, ik heb geen flauw idee waar ik nu moet typen?[Ik typ nu opo de laptop van m'n moeders werk, daar ga ik mijn verhalen niet opzetten:X]


    Are you lost?

    wordpad


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    agn arme jij, typ anders op je moeders laptop en zet iedere keer als je klaar bent je document op een stick. zo heb je hem en altijd bij de hand en hoef je ze niet te laten staan op je moeders laptop


    Change, the only good thing in this world.

    fantastique schreef:
    agn arme jij, typ anders op je moeders laptop en zet iedere keer als je klaar bent je document op een stick. zo heb je hem en altijd bij de hand en hoef je ze niet te laten staan op je moeders laptop


    Indeed :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Wordpad, 't is redelijk gelijk aan Word. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    fantastique schreef:
    agn arme jij, typ anders op je moeders laptop en zet iedere keer als je klaar bent je document op een stick. zo heb je hem en altijd bij de hand en hoef je ze niet te laten staan op je moeders laptop


    ik zou dat doen.....


    Dream not your live, live your dream!

    Doe gewoon toch op Word of wordpad maar sla ze dan op op een Usb stick. Dan raak je ze ook niet meer kwijt in het vervolg dat je computer crashed. ^^


    Wie du mir, so ich dir.