• en ik heb nog tot 31 augustus te gaan. Dat met mijn vakantiejob.

    Ik werk sinds gisteren in de McDonalds en doe kassa. Ik dacht gisteren echt dat ik gek werk. Het was heel druk, sommige klanten deden echt vervelend, ...

    Vannacht heb ik drie uurtjes geslapen - ik moest werken tot twaalf uur s'avonds en kon dus de slaap niet vatten. En om tien uur dertig, moet ik weer beginnen tot vijf uur. Ik denk dat ik deze maand niet overleven zal.

    Hoe komen jullie een vakantiejob door, die jullie absoluut niet graag doen.

    Het klinkt heel stom, maar gewoon even doorbijten. Probeer het op de een of andere manier leuk te maken of bedenk jezelf wat je ermee verdienen gaat. ;)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Doorbijten ja. Ik vind het ook niet prettig tot ik bedenk hoeveel ik ga verdienen die 6 weekjes. Daar doe ik het voor.


    Your make-up is terrible

    De macdonalds lijkt me juist leuk?:9~


    Smiling but close to tears.

    Ik ben oppassen nu ik ging gisteren naar de efteling en heb heel kort geslapen en me wekker gin g om half 6 omdat ik hiet om half 9 moest zijn en ik ben niet snel wakker :S
    Gelukkig kan ik morgen lekker uitslapen en met mijn verdiende geld ga ik straks sims 2 uitbreiding kopen, en dan gaan me zusje en ik weer lekker verslaafd spelen xD


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Paar jaar geleden heb ik vakantiebaan bij de Action gehad en wat was me dat toch k.. werk..
    Ik heb het afgemaakt, want zo zit ik in elkaar: als ik ergens aan begin maak ik het ook af.

    Hoe ik het ben doorgekomen tsja goeie vraag..
    Wanneer iets mij niet zinde of ze vielen mij weer aan met woorden dan telde ik tot 10 en deed het maar.

    ik heb serieus de dagen afgeteld wanneer ik ervan af was.

    Voor de rest niet echt super veel.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Doorbijten, voor je het weet is het voorbij. En dan heb je een pak geld verdiend;)


    Keep on smiling

    the same problem here, ja gewoon doorbijten,ik hoef nog maar 2 weekjes en dan heb ik eindelijk vakantie


    I solemny swear i am up to no good