• WAAROM WERD HIJ GESLOTEN???? IK WIL GWN MENING WETE!!!
    opnieuw dus:

    dit stond in de hitkrant:

    vieze nepperd



    Bah! Een 18-jarige franse man is pas opgepakt omdat hij zich op internet voordeed als Bill Kaulitz van Tokio Hotel. Zo haalde hij fans over om hem naaktfoto's van zichzelf te sturen, die hij dan weer via internet verspreide. De ziekeling blijkt in meerdere chatrooms te hebben beweerd dat hij Bill was en kreeg naaktfoto's los van zelfs meisjes van elf. Hij moet nu in de frankrijk voor de rechter verschijnen.



    hoe ziek kun je zijn o.O
    meningen graag(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Jap inderdaad heul ziek..maar ook dom van die meiden om eraan toe te geven om naaktfoto's te sturen


    Why don't you break my heart

    Argh. Ik had een heel fucking lang verhaal & toen werd de topic gesloten. Ik vind het echt zielig. :'|


    -

    Toen men mamy dat hoorde zei ze zo ' OOh Lisa, kijk eens wat er in de story stond *toont artikel*' 'Ow dat wist ik al' zeg ik dan 'Ah oké, Ooh, die arme Bill, hij gaat zich nu zo schuldig voelen da ventje'

    ik vond het nog wel lief van men mama XD

    dat is echt ziek mijn topics worden ook vaak gesloten dat is ook ziek


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Jap inderdaad heul ziek..maar ook dom van die meiden om eraan toe te geven om naaktfoto's te sturen

    inderdaad! ik zou dat dus nooit doen, ik bedoel maar, een beetje zelfrespect, en als 'bill' met hun chatte 's avonds, moeten die meiden toch ook wel eens gedacht hebben van 'huh, moet hij vandaag niet optreden?'

    die was echt stom ^^


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    hier is al een topic over!!!
    en het is oud nieuws


    I need you like a heart needs a beat

    Dit moet gesloten worden, er zijn al ik weet neit hoevee topics hierover(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    hier is al een topic over!!!
    en het is oud nieuws


    JA EN DIE WERD GESLOTE NA 5 MIN!!!


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dit moet gesloten worden, er zijn al ik weet neit hoevee topics hierover(cat)

    niet gezien en ik zit bijna 24 uur de dag op het forum


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)

    JA EN DIE WERD GESLOTE NA 5 MIN!!!

    Er zijn er meerdere van. Zelfs al van 3 dagen geleden -.-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42