• Mijn te lieve vriend is 3 weken op vakantie (huil)
    Maar nu heb ik iets ergs gedaan!
    Ik ben vreemd gegaan :$
    En ik heb er heel erg spijt van!

    Vinden jullie dat ik het hem moet vertellen als hij terug is?
    Okal wil ik hem echt niet verliezen.

    Pliezz help me


    we all deserve to die

    Niet heel slim van je!
    In principe kan hij er niet achterkomen, maar ik denk dat een schuldgevoel dan langzaam naar boven gaat kriebelen. Als je daar mee wilt leven, prima, maar ik kan je vertellen dat dat heel kut is.
    Ik zou het hem vertellen.
    Ik hoop voor je dat hij heel erg van je houd en het je vergeeft, maar daar moet je niet op rekenen. Stel je maar eens voor hoe jij zou reageren als hij vreemd was gegaan. Dat moet je begrijpen.


    EGYPTIAN GOD

    xAMANDEL schreef:
    Niet heel slim van je!
    In principe kan hij er niet achterkomen, maar ik denk dat een schuldgevoel dan langzaam naar boven gaat kriebelen. Als je daar mee wilt leven, prima, maar ik kan je vertellen dat dat heel kut is.
    Ik zou het hem vertellen.
    Ik hoop voor je dat hij heel erg van je houd en het je vergeeft, maar daar moet je niet op rekenen. Stel je maar eens voor hoe jij zou reageren als hij vreemd was gegaan. Dat moet je begrijpen.

    Klopt hij kan er zelf biet achter komen. Maar ik denk dat het beter is als ik het vertel, anders vreet me schuldgevoel me op. Als hij vreemd zou gaan zou ik hem wel vergeven (als het maar niet met me zus is) wand ik hou heel erg van hem. Hopelijk houd hij ook van mij


    we all deserve to die

    Jean schreef:
    Je hebt het eigenlijk zelf verpest, dus nu mag jij het hem wel gaan vertellen. Als je er heel veel spijt van hebt en hij houdt oprecht van je, dan mag je hopen dat hij het je vergeeft. Maar liegen of het achterhouden is geen optie.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Exercitus schreef:
    Ik zou eerlijk zijn,als hij er via via achter komt is het nog erger.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Zeker en vast zeggen tegen hem. -Ik vind het wel erg dat je het doet wanneer je vriendje op vakantie is- (Dit is niet kwaad bedoeld)


    It’s psychological warfare.

    @exercitus: hij kan er niet via via achterkomen alleen jullie en mijn bff weten het


    we all deserve to die

    Recovery schreef:
    Zeker en vast zeggen tegen hem. -Ik vind het wel erg dat je het doet wanneer je vriendje op vakantie is- (Dit is niet kwaad bedoeld)

    Ja ik ook. Maar ik miste zijn aandagt en toen zocht ik het bij iemand anders :$


    we all deserve to die

    Weetje.
    je bent een grote meid geweest om je tong in iemands anders zijn mond te steken.
    nu moet je ook een grote bek hebben en het eerlijk zeggen.
    en zelf op de blaren zitten!


    Some angels have no wings.

    Ja ik ook. Maar ik miste zijn aandagt en toen zocht ik het bij iemand anders


    Zo een aandacht te kort, dat je vreemd gaat?
    beetje over de grens meid!


    Some angels have no wings.

    XxNaturexX schreef:
    Ik vind dat je eerlijk tegen hem moet zijn, en het echt recht in zijn gezicht moet vertellen.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    Zo een aandacht te kort, dat je vreemd gaat?
    beetje over de grens meid!

    He iedereen komt wel eens andacht tekort!
    En daarbij komt dat ik ook nog een rot tijd heb!
    En hij fucking lief was om me te troosten


    we all deserve to die

    He iedereen komt wel eens andacht tekort!
    En daarbij komt dat ik ook nog een rot tijd heb!
    En hij fucking lief was om me te troosten


    Luister niet om lullig te zijn.
    Alleen je heb een vriend, en dan ga je vreemd?
    ik denk juist als die weg is voor een tijdje dat je je relatie kan testen deze keer was jij het dus je relatie is niet waterproef en vertel het hem gewoon, dat scheeld je een hoop schuld gevoel en gezeik als je het niet verteld.


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    Luister niet om lullig te zijn.
    Alleen je heb een vriend, en dan ga je vreemd?
    ik denk juist als die weg is voor een tijdje dat je je relatie kan testen deze keer was jij het dus je relatie is niet waterproef en vertel het hem gewoon, dat scheeld je een hoop schuld gevoel en gezeik als je het niet verteld.

    Ik weet dat ik het niet had moeten doen! Heb nu ook en gigantisch schuld gevoel! Had me echt een hoop gezeik bespaart! Maar dit kan er blijkbaar ook nog bij


    we all deserve to die

    ja girl, aan vreemdgaan zitten nu eenmaal consequenties ;)

    gewoon face to face hoe moeilijk het ook is


    I solemny swear i am up to no good

    Taeyang schreef:
    ja girl, aan vreemdgaan zitten nu eenmaal consequenties ;)

    gewoon face to face hoe moeilijk het ook is

    Klopt klopt. Ben ik nu wel achter.
    Denk dat face to face het beste is


    we all deserve to die