• Mijn te lieve vriend is 3 weken op vakantie (huil)
    Maar nu heb ik iets ergs gedaan!
    Ik ben vreemd gegaan :$
    En ik heb er heel erg spijt van!

Vinden jullie dat ik het hem moet vertellen als hij terug is?
    Okal wil ik hem echt niet verliezen.

Pliezz help me

we all deserve to die

Ik zou het niet zeggen. Tenzij er een kans is dat hij er via via achter zou kunnen komen. Wat niet weet, niet deert. (ofzoiets? :'D)

If we had not a soul, music would have created it.

Exercitus schreef:
    Ik zou eerlijk zijn,als hij er via via achter komt is het nog erger.

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Ik zou het hem vertellen. Je moet eerlijk tegen hem zijn. Het voor hem verzwijgen doet jullie relatie helemaal geen goeds. Je mag hopen dat hij je het vergeeft. Vreemdgaan is not done.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Cloudburst schreef:
    Ik zou het niet zeggen. Tenzij er een kans is dat hij er via via achter zou kunnen komen. Wat niet weet, niet deert. (ofzoiets? :'D)

Life is hard and then we die

Moet je zelf weten.

Today will be Girl's Day party with you~

Zou ik het aan me ma vertellen? Mis kan zij me goede raad geven?

we all deserve to die

Eerlijkheid duurt 't langs ik hoop 't voor jou xd Maar ik zou eerlijk zijn, je hebt het zelf verpest. Eigen schuld, dikke bult.

Desperation schreef:
    Eerlijkheid duurt 't langs ik hoop 't voor jou xd Maar ik zou eerlijk zijn, je hebt het zelf verpest. Eigen schuld, dikke bult.

Klopt heb het zelf verpest!

we all deserve to die

develin schreef:
    (...)
    Eigenijk wel. Maar ik ben zo bang voor ze reactie

Tja... toen een grote meid dan ook voor hem een grote meid zijn. Thats the only way. Tenzij je wilt dat hij het via via hoort. :Y)

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

Afterlife schreef:
    (...)

Tja... toen een grote meid dan ook voor hem een grote meid zijn. Thats the only way. Tenzij je wilt dat hij het via via hoort. :Y)

Via via kan hij het echt niet horen. Z'n grote meid ben ik niet ;)

we all deserve to die

Ik zou het vertellen;)
    Zelf heb ik een enorme hekel als mensen vreemd gaan, maar als mijn vriendje vreemd zou gaan, zou ik het toch wel willen weten(cat)
    Beter dat dan dat ik er nooit achter zou komen;)

We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

Sardonyx schreef:
    Ik zou het vertellen;)
    Zelf heb ik een enorme hekel als mensen vreemd gaan, maar als mijn vriendje vreemd zou gaan, zou ik het toch wel willen weten(cat)
    Beter dat dan dat ik er nooit achter zou komen;)

Zou het ook willen weten. En zelf heb ik een hekel aan liegen

we all deserve to die

Dat is niet zo slim. Je kan het beter vertellen, want als hij er zelf achter komt na een tijdje, heb je kans dat het nog veel erger gaat uitpakken.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

develin schreef:
    (...)
    Via via kan hij het echt niet horen. Z'n grote meid ben ik niet ;)

It's a figure of speaking. Maar wel hoe het werkt. En tja, als jij met het schuldgevoel kan leven hou je het voor je. Anders vertel je het hem gewoon.

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

Jean schreef:
    Je hebt het eigenlijk zelf verpest, dus nu mag jij het hem wel gaan vertellen. Als je er heel veel spijt van hebt en hij houdt oprecht van je, dan mag je hopen dat hij het je vergeeft. Maar liegen of het achterhouden is geen optie.

Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen