• Mijn te lieve vriend is 3 weken op vakantie (huil)
    Maar nu heb ik iets ergs gedaan!
    Ik ben vreemd gegaan :$
    En ik heb er heel erg spijt van!

    Vinden jullie dat ik het hem moet vertellen als hij terug is?
    Okal wil ik hem echt niet verliezen.

    Pliezz help me


    we all deserve to die

    Vertellen en hopen op vergiffenis. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Heb je btw alleen gezoend?
    Of meer seksuele handelingen tot seks?
    Dat speelt natuurlijk ook een rol.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hmm ik heb het zelf ook niet verteld :'D


    -

    Jean schreef:
    Je hebt het eigenlijk zelf verpest, dus nu mag jij het hem wel gaan vertellen. Als je er heel veel spijt van hebt en hij houdt oprecht van je, dan mag je hopen dat hij het je vergeeft. Maar liegen of het achterhouden is geen optie.


    your eyes are like stars in the night.

    je moet het hem vertellen. ookal duurt eerlijk heid het langst..


    Life is a beautiful struggle

    Vertelle...
    Geloof me er iets niets erger dan zoiets via via te moeten horen.... Duss ik zou het hem echt gewoon eerlijk vertellen

    eerlijk zeggen en anders blijf je ermee rondlopen en dan heb je ook nog kans dat hij het anders te weten komt dus beter als hij het van jou hoort en wel snel ook


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zou eerlijk zijn, hoe moeilijk het ook is. Jij zou het toch ook graag weten als hij vreemdging?


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Appelmoes schreef:
    Heb je btw alleen gezoend?
    Of meer seksuele handelingen tot seks?
    Dat speelt natuurlijk ook een rol.

    Ik heb meer dan alleen gezoend. Maar ik heb geen seks met hem gehad. Nog net niet :$


    we all deserve to die

    Scum schreef:
    Ik zou eerlijk zijn, hoe moeilijk het ook is. Jij zou het toch ook graag weten als hij vreemdging?

    Ja ik zou het ook graag willen weten.


    we all deserve to die

    Vertellen.
    Een relatie is gebouwd op eerlijkheid.
    Je zal alleen maar schuldgevoel gaan krijgen en het uiteindelijk toch vertellen én dan zal hij zoiezo wel boos zijn omdat je er zo lang mee hebt gewacht dan.


    Smiling but close to tears.

    XxNaturexX schreef:
    Ik vind dat je eerlijk tegen hem moet zijn, en het echt recht in zijn gezicht moet vertellen.

    Inderdaad anders komt ie er toch wel achter en dan is het zeker over. Een vriendin van mij is ook eens vreemdgegaan maar die had er heel veel spijt van en ze heeft het verteld en naja hun zijn nog altijd samen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dus het hoef niet over te zijn als ik het vertel. Gelukkig

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 17:37 ]


    we all deserve to die

    develin schreef:
    Dus het hoef niet over te zijn als ik het vertel. Gelukkig

    Inderdaad, als hij echt van je houd vergeeft hij het je wel en gaan jullie samen verder. Het zal niet meer metteen zijn zoals eerst maar het is niet uit.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Inderdaad, als hij echt van je houd vergeeft hij het je wel en gaan jullie samen verder. Het zal niet meer metteen zijn zoals eerst maar het is niet uit.

    Oke gelukkig. Wand ik hou echt heel erg van hem.


    we all deserve to die