• ik ben al een hele tijd bezig met een verhaal en hij is al best wel lang. ik heb besloten dat ik toch een cover wil.

    ik wil graag, edward, jacob, emma roberts (als het kan vampierachtig) en selena gomez erop. Beau (Selena gomez) is samen met jacob en Liz (emma roberts) samen met Edward.
    de titel is mythic love.
    je mag ook zelf iets verzinnen als je wat weet hoor. vind ik ook leuk. ik kies de mooiste uit.

    beschrijving mythic love

    Elizabeth Swift en Beau Grey zijn al hun hele leven best friends. Als allebei hun moeders vreemd blijken te gaan verhuizen ze met hun vaders mee naar Forks waar die een nieuwe start willen maken. Al snel wordt Elizabeth verliefd op een mystirieuze jongen (die haar haat) en blijkt Jacob Black een crush op haar te hebben. Als Jacob Beau ontmoet worden ze snel verliefd maar wat als Elizabeth haar droomjongen krijgt en de strijd tussen 2 clans van mythische wezens weer drijgt op te laaien en Elizabeth en Beau opeens aardsvijanden zijn en elkaar niet meer mogen zien?
    Zou hun vrienschap standhouden en de strijd ophouden?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik ben er met een bezig (:

    Hierzo, ik hoop datie goed is^^:
    http://i438.photobucket.com/albums/qq109/anubisecret/Anubisecret/cover4.png

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 22:36 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    klik.


    Life is a beautiful struggle

    tnx die van guy is het mooist tot nu toe
    zijn er nog meer??
    plies!!!!!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Zou je eigenlijk al niet blij zijn dat die mensen moeite en tijd in je steken?
    Ik zou mijn dankbaarheid tonen en beide covers om te beurt gebruiken, want dit is nogal ondankbaar.


    Let the Night embrace you

    tuurlijk ben ik blij. maar da kan helaas nie, ik wil ze allebei gebruiken. ik heb al in de 60 hoofdstukken en allemaal plaatjes...
    alhoewel, bij mijn voorstuk passen er wel 2 toch??
    ik ben super blij hoor. en ik ben nie ondankbaar, ik ben echt heel blij. ik bedank ze alleen vooral via gbxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."