• Hee, ik probeerde gister avond een horror film te kijken maar... Ikke durf niet! Weeeeeeeeeeeh!!!
    Niks voor mij om zoiets niet te doen, van die Harry Potter shit werd ik ook niet bang... Maar ik ben een beetje ehm tja half para... Ik geloof ook echt in gesten, en ik maak ook geesten aan waar ik echt in geloof, dus die geesten in de film, ik denk dat die me in mijn hoofd gaan achtervolgen, ookal weet ik dat het nep is. Ik wiil dus horror films gaan kijken om over die miete heen te komen.
    Ik ga de eerste paar dus zowiezo overdag kijken.
    Ook al die films zijn 16+ en nee dat ben ik nog lang niet, maar daar heb ik gewoon echt schijt aan...!

    Ik wil jullie vragen:
    Welke DVD is het best om mee te beginnen?

    Deze heb ik binnen gehaalt:
    -The Ring 1
    -The Ring 2
    -1408
    -Exorist
    -House of Wax
    -Salem's Lot
    -Scream
    -28 Weeks Later
    -The Grudge

    Ik had ook nog SAW 3 en 4 in mijn handen maar dat had geen nut omdat ik 1 en 2 niet heb gezien.
    Jennifers Body en Paranormal 1 heb ik gereserveerd, binnen een week staan die ook om mijn lijstje.

    De doorstreepte heb ik al gekeken.

    X

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 17:52 ]

    Ik vind ze allemaal niet zo eng. Maar Salem's Lot en 28 Weeks Later heb ik nog niet gezien.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hee, ik heb net 28 weeks gekeken, echt eng was ie niet. Meer tja vies x) Maar ik wou eerst Salems lot kijken maar ik haakte af want:
    1. Ik verveelde me dood
    2. Ik snapte het amper
    3. Ik zag er het enge niet in hoor
    4. Die film duurt DRIE UUR!!!

    Het is toch 28 Days Later, een zombie film? wuttt..


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    Het is toch 28 Days Later, een zombie film? wuttt..

    Ik heb net het vervolg gekeken, 28 Weeks Later
    Was best wel leuk, en ja een zombie film. Ergens deed me het ook wel denken aan jou idee om over te schrijven, vooral het begin x)

    Scream is niet zo eng.
    The grundge wel x'D (vind ik)

    Als ik jou was zou ik makkelijk beginnen, dus ik zou het in deze volgorde doen;
    Scream
    Exorcist
    1408 -nooit gezien-
    Salem's lot -nooit van gehoord-
    House of wax
    Ring 1
    Ring 2
    En uiteindelijk The grudge(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    The Grudge jongen, die is eheeng. Ik heb alleen maar kleine stukjes van internet gezien, twee weken geleden, maar ik durf nog steeds niet 's nachts naar de wc of in de spiegel te kijken.:Y)

    -Maar ik ben dan ook een bangepoeperd.(krul)-


    everything, in time

    Desolate schreef:
    The Grudge jongen, die is eheeng. Ik heb alleen maar kleine stukjes van internet gezien, twee weken geleden, maar ik durf nog steeds niet 's nachts naar de wc of in de spiegel te kijken.:Y)

    -Maar ik ben dan ook een bangepoeperd.(krul)-

    :S ALsof ik zo dapper ben :S

    de enige die ik heb gezien is 1408, en daarna heb ik gezworen niet meer naar zulke films te kijken x: dus ik weet het niet.


    Destroy what destroys you.

    happytreefriends dvd´sxD

    16+

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 18:23 ]


    Hallo

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik heb net het vervolg gekeken, 28 Weeks Later
    Was best wel leuk, en ja een zombie film. Ergens deed me het ook wel denken aan jou idee om over te schrijven, vooral het begin x)
    Is 28 Weeks later een vervolg op 28 Days later? DD: Nja, idk want ik wil die film al zo lang zien maar kan die niet downloaden en te lui om naar die videotheek te gaan 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    (...)Is 28 Weeks later een vervolg op 28 Days later? DD: Nja, idk want ik wil die film al zo lang zien maar kan die niet downloaden en te lui om naar die videotheek te gaan 8D

    ik denk het, want op die 8erkant staat: Onze helden zijn terug en deze keer als regiseur: Blabla Dus ik denk dat dit het vervolg is.
    Ow enneh heb weer op te blog gereageerd.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 18:24 ]

    scream.
    die heb ik allemaal gekeken, en die zijn het minst eng.
    en anders kun je ook nog beginnen met scary movie.
    hoewel die niet op je lijstje staat.
    is een soort parody op scream.
    alleen een beetje veel seksdingetjes...


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    MAARTJExLOVE schreef:
    scream.
    die heb ik allemaal gekeken, en die zijn het minst eng.
    en anders kun je ook nog beginnen met scary movie.
    hoewel die niet op je lijstje staat.
    is een soort parody op scream.
    alleen een beetje veel seksdingetjes...

    Scary Movie heeft humor x'D

    Brokenspirit schreef:
    (...)
    Scary Movie heeft humor x'D

    Wat is de leeftijdswijzer? 16+ mag ik van mn moeder nog wel zien maar 18+ gaat haar te ver x'D