• ik was vrijdag in de Ah met en paar vrienden en toen kwam er zon pedo vrouw in de winkel en die ging alle kinderen op hun hoofd aaien en dan zegge 'wat en moooooooiee haren'' o.0
    en dan nog zo van '' ik bijt neit hoowr''
    was echt creepie 0.O :S


    Dress me, I'm your manne-quin

    iewl zeker wel


    the world is filled with people that we dont understand

    Dat is raar. Een keer aaide een enge man die ik niet kende over m'n hoofd D:

    x''D

    en wij hebbe zon leraar op school die woord geil van meisjes die skinny jeans dragen o.o
    en dan zij die zo van
    ''ja jullie moete geen strakke broekjes dragen want daar woord ik geil van'' o.0


    Dress me, I'm your manne-quin

    NURD schreef:
    x''D

    en wij hebbe zon leraar op school die woord geil van meisjes die skinny jeans dragen o.o
    en dan zij die zo van
    ''ja jullie moete geen strakke broekjes dragen want daar woord ik geil van'' o.0

    Bij mij op school hebben we ook zo'n Pedo leraar. Hij zat aan iedereen o.0

    NURD schreef:
    x''D

    en wij hebbe zon leraar op school die woord geil van meisjes die skinny jeans dragen o.o
    en dan zij die zo van
    ''ja jullie moete geen strakke broekjes dragen want daar woord ik geil van'' o.0

    Iew! Wat deed jij toen?
    Een vriendin van mij, haar gymleraar die loopt wel 10x per dag de meisjes kleedkamer binnen als ze zitten om te kleden en dan zit ie de hele tijd naar hun borste te kijken O.o

    Haha, ik zou er gewoon mee lachen :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Iew! Wat deed jij toen?
    Een vriendin van mij, haar gymleraar die loopt wel 10x per dag de meisjes kleedkamer binnen als ze zitten om te kleden en dan zit ie de hele tijd
    naar hun borste te kijken O.o



    verbazing natuurlijk x''Dmaar we hebben hem aleen bij hulples en dat krijg je in de 2e dnek ik niet meer xd

    pomg onze leraar in de 1e was ook pedo o.o
    hij wilde altijd dat de meisjes dichter bijer kwamen en als een meisje iets the druk was zij die zo van na de les even bij mij komen 0.0
    gelukig hoefde ik nooit the komen en hij wist meteen alseerste de naam van mijn bf zo creepie
    bah


    Dress me, I'm your manne-quin

    Gadver O____o


    its always the same road,it just go's on and on..

    Adoh, die vrouw heeft toch niks ergs bij die kinderen gedaan?


    Today will be Girl's Day party with you~

    NURD schreef:
    (...)


    verbazing natuurlijk x''Dmaar we hebben hem aleen bij hulples en dat krijg je in de 2e dnek ik niet meer xd

    pomg onze leraar in de 1e was ook pedo o.o
    hij wilde altijd dat de meisjes dichter bijer kwamen en als een meisje iets the druk was zij die zo van na de les even bij mij komen 0.0
    gelukig hoefde ik nooit the komen en hij wist meteen alseerste de naam van mijn bf zo creepie
    bah

    Hope dat ik zo'n leraar niet krijg. -Ga komend school jaar naar de brugklas-

    hoop ik ook ;o


    Dress me, I'm your manne-quin