• Hjj...
    Ik weet dat ik volgens sommige mensen veel zaag over hoe fel ik mijn liefje mis... Maar telkens ik een foto zie van hem of ons, van voelt het alsof er een groot zwart gat zit in mijn hart... Een gat dat iedere dag groter en groter word!!! En erger nog, ik begin nu ook nog eens jaloers te worden ofzo!! O.o ik kon gisteren mijn ogen niet geloven toen A op zijn facebook tegen een ander meisje had gezegd: 'ik hou enorm veel van je!' terwijl hij tegen mij NIKS zei!! En dan schrijft dat meisje nog eens terug: 'I really really miss you!' En omg, ik ben onnodig jaloers, want hij zegt voortdurend aan de telefoon dat hij van me houd en dat hij me mist... Maar tog word de pijn met de dag groter!! Wat moet ik doen?? Weet iemand hoe ik dze pijn eindelijk kan stoppen?!?! Alle tips/ideeën/... zijn welkom!!!

    Xx(K)

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Je had toch ook ooit iets van een relatie met je neef, waarvan jij zegt dat hij nog steeds verliefd op je is? Anyways, never mind. ;D Je moet doen wat je niet laten kunt. ^^

    Maar zoals k al zo vaak verklaard heb (en hier kom uiteindelijk eens de VOLLEDIGE uitleg) het was een troostende knuffel... Ik heb die dag het slechte nieuws gekrege dat myn bf weer in het ziekenhuis lag, na haar zoveelste mislukte zelfmoordpoging... Ik was ontroostbaar!! :S

    Je bent niet onnodig jaloers, ik zou het ook niet aanvaarden moest mijn vriend dat tegen een ander zeggen. Dat moet je hem zéker zeggen of er toch op z'n minst achter vragen..

    Ik begrijp dat je hem mist en ik ken het gevoel. Maar veel valt er niet aan te doen. Blijf gewoon denken aan het moment dat hij terugkomt, niet aan dat je hem mist, of wat hij daar aan het doen zou zijn. Probeer misschien een paar foto's weg te nemen, of ze toch te vermijden, niet voor altijd, maar toch even nu, want anders gaat de pijn misschien niet volledig weg.

    Ik zou ook jaloers worden. En als je hem weer ziet, zou ik er gewoon wat over zeggen hoor! Als mijn vriend dat zou doen zou ik er ook wat van zeggen en andersom ook!

    Maar on-topic, ik zou gewoon echt veel met vrienden/vriendinnen afspreken en je aandacht ergens anders aan te schenken. Een leuke hobby ofzo.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.