• Dat ik morgen op dit tijdstip bijna twee uur in het vliegtuig zit en over een flink aantal uren ga landen in Suriname :'D

    En dan ga ik drie weken lang bij Maisa (DarkDesire) logeren. Ik ga gewoon met het vliegtuig om bij een vriendin te logeren ...
    Vorig jaar is ze hier twee dagen geweest, en dat was de eerste keer dat ik haar in het 'echt' heb gezien, en dan is morgen de tweede keer :3

    En ik vind het reuzespannend want ik ga ook in mijn eentje met het vliegtuig ;3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oeeh spannend! Veel plezier! :"D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Have fun ;b


    My friends are my estate.

    Wow, dat zou ik nooit durven, helemaal alleen met het vliegtuig, veel plezier. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NEWYORKZOO schreef:
    Have fun ;b


    None but ourselves can free our minds.

    Veel plezier! c: Dat je dat mag met je 15e DD:


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    Veel plezier! c: Dat je dat mag met je 15e DD:
    Mijn ouders zijn niet zo superstreng. Maar ik word op Schiphol afgeleverd en in Zanderij staan ze dan op mij te wachten :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Spannend! Was vorig jaar naar Suriname geweest was echt te gek! Alleen wel heet x]

    Brokenspirit schreef:
    Spannend! Was vorig jaar naar Suriname geweest was echt te gek! Alleen wel heet x]
    Weet je nog dingen die we kunnen doen? :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kalona schreef:
    (...)Weet je nog dingen die we kunnen doen? :')

    Shoppen? Ze hebben daar altijd mooie kleren^^. En genieten van de natuur xD. Sorry heb niet zoveel ideeën, ben vooral bij familie langs geweest.

    Brokenspirit schreef:
    (...)
    Shoppen? Ze hebben daar altijd mooie kleren^^. En genieten van de natuur xD. Sorry heb niet zoveel ideeën, ben vooral bij familie langs geweest.
    Shoppen waren we sowieso van plan :3 en we gaan ook naar Babunhol en ik moet bij de opa en oma van een andere vriendin langs om verjaardagscadeautjes te brengen xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kalona schreef:
    (...)Shoppen waren we sowieso van plan :3 en we gaan ook naar Babunhol en ik moet bij de opa en oma van een andere vriendin langs om verjaardagscadeautjes te brengen xD

    Babunhol? Wat is dat :'D
    Marretrete mall is het ook waard om langs te gaan. (Het is een winkelcentrum). En lekker luieren in een hangmat :Y)

    Brokenspirit schreef:
    (...)
    Babunhol? Wat is dat :'D
    Marretrete mall is het ook waard om langs te gaan. (Het is een winkelcentrum). En lekker luieren in een hangmat :Y)
    Zo'n soort 'resort' waar je in totaal niet-luxe hutjes gaat slapen, en waar je beperkt stroom en lopend water hebt :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oeeh veel plezier(H):D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.