• Flight 815
    Gebaseerd op de tv serie 'LOST'

    Fernando Torres, Iker Casillas, David Villa, Sergio Ramos, Cristiano Ronaldo en Cesc Fabregas gaan met vlucht 815 op vakantie. In het vliegtuig zitten meer mensen. Ze beleven een toffe vlucht tot dat het vliegtuig raar begint te doen en ze neer storten bij een onbewoond eiland. Ze overleven het, samen met mede reizers en komen in een trans van overleven, liefde en verdriet te zitten.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    klinkt leuk!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik hou van LOST. :9~
    Als dit verhaal zonder voetballers was, zou ik het zéker lezen. Helaas heb ik echt niets met voetballers.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Ik hou van LOST. :9~
    Als dit verhaal zonder voetballers was, zou ik het zéker lezen. Helaas heb ik echt niets met voetballers.

    Je kunt gewoon doen dat het geen voetballers zijn maar normale mensen met als voornaam, Cristiano, Fernando, David, etc. (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Casper, Dave, Cristian, Ferrie =3 Sergio Francesco.


    SLOAN.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Je kunt gewoon doen dat het geen voetballers zijn maar normale mensen met als voornaam, Cristiano, Fernando, David, etc. (nerd)


    Er komt dus geen voetbal in voor? Ik bedoel; het is niet zo dat ze in het verhaal ook bekende voetballers zijn? Of wel?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Er komt dus geen voetbal in voor? Ik bedoel; het is niet zo dat ze in het verhaal ook bekende voetballers zijn? Of wel?

    I dunno haha, niet mijn verhaal(nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ehm. tenzij ze op het eiland een bal -denkt even door- ter beschikking hebben, denk ik niet dat ze gaan voetballen 8D


    SLOAN.

    Cuidador schreef:
    Ehm. tenzij ze op het eiland een bal -denkt even door- ter beschikking hebben, denk ik niet dat ze gaan voetballen 8D

    -Snapt m niet- -Denkt ook even door- -Trekt met een grijns een vies gezicht- -Snapt m-

    Ben ik er ook :3?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Dan moet je het rollen topic invullen, Saaandra


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus