• De shoutbox. hartstikke leuk natuurlijk. jammer alleen dat zo weinig mensen hem gebruiken!
    Hij zit ook zo verstopt....
    Op veel fora zit de shoutbox ergens bovenaan de pagina, op élke pagina.
    Dussssss mijn suggestie:

    Kunnen jullie (sitebeheerders dus) aub weer nieuw leven in de shoutbox blazen door hem te verplaatsen en er voor te zorgen dat hij altijd voor mensen zichtbaar is? (ergens bovenaan de pagina onder de banner ofzo)
    Ik weet bijna zeker dat het dan nóg gezelliger wordt....

    -Kevin


    waarom is het zo godse koud? :(

    Ik zit bijna nooit op de shoutbox omdat het er juist altijd saai is omdat weinig mensen het gebruiken.(nerd)


    Smiling but close to tears.

    Ja links boven naast de spotlight zou wel leuk zijn. (:


    your eyes are like stars in the night.

    DVilla schreef:
    Ik zit bijna nooit op de shoutbox omdat het er juist altijd saai is omdat weinig mensen het gebruiken.(nerd)


    precies! is ook niet gek aangezien hij zo verstopt zit...


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    precies! is ook niet gek aangezien hij zo verstopt zit...


    ja, inderdaad!
    maar ik klik er wel soms perongelijk op, haha. Maar dan wil ik naar actieve topics.(nerd)


    Smiling but close to tears.

    Ik vind het goed zo. Ik zou het lastig vinden moest ik heel de tijd berichtjes te zien verschijnen bovenaan mijn scherm. En als je ogen in je kop hebt, dan zit het toch helemaal niet verstopt? (':


    Only losers can act the way you do

    Ik vind het wel een goed ideetje eigl


    the world is filled with people that we dont understand

    Baptiste schreef:
    Ik vind het goed zo. Ik zou het lastig vinden moest ik heel de tijd berichtjes te zien verschijnen bovenaan mijn scherm. En als je ogen in je kop hebt, dan zit het toch helemaal niet verstopt? (':


    Volgens mij bedoelt ze de knop om naar de shoutbox te gaan? :'D

    ik vind het wel een goed idee.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik zou dat zo vervelend vinden.
    Ik moet niet weten wat al die mensen te zeggen hebben heel de tijd. Sorry, tegen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Volgens mij bedoelt ze de knop om naar de shoutbox te gaan? :'D

    ik vind het wel een goed idee.


    oke dit moet ik even zeggen: Het is een jongen hahahahaha!


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    (...)

    oke dit moet ik even zeggen: Het is een jongen hahahahaha!


    ik wou net zeggen :) zie ik er dan echt zo girly uit.... hahaha


    waarom is het zo godse koud? :(

    Het hoort bij het forum; waar alle mensen met elkaar babbelen.
    Dus hij staat ook onder forum.

    & Hij is wel op elke pagina te zien, die balk met forum en dus ook shoutbox, staat op elke pagina.

    En zoals mensen hier al zeggen; er word soms zelfs perongelijk op geklikt, dus het is wel te zien volgens mij. (:

    Ik vind het wel een goed idee.
    Om eerlijk te zijn heb ik pas 2 weken geleden ontdekt dat er een shoutbox is.


    effort never betrays you

    Poseidon schreef:
    Ja links boven naast de spotlight zou wel leuk zijn. (:

    TourdeKrulle schreef:
    Het hoort bij het forum; waar alle mensen met elkaar babbelen.
    Dus hij staat ook onder forum.

    & Hij is wel op elke pagina te zien, die balk met forum en dus ook shoutbox, staat op elke pagina.

    En zoals mensen hier al zeggen; er word soms zelfs perongelijk op geklikt, dus het is wel te zien volgens mij. (:


    jah ik bedoel niet de link naar de shoutbox. gewoon de shoutbox zelf op elke pagina.. natuurlijk ietsje kleiner met een soort van chat idee. wat je vaak op fora ziet dan


    waarom is het zo godse koud? :(

    DarkSun schreef:
    Ik vind het wel een goed idee.
    Om eerlijk te zijn heb ik pas 2 weken geleden ontdekt dat er een shoutbox is.


    whahah, jah ik ook. Nouja, dat is niet waar. Ik wist al lang dat het er was, maar doordat het zo saai was ben ik er niet echt op gegaan. Nu wel, maar dan is het eigenlijk eerder om reclame erop te zetten:$:X


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •