• Haaii^^
    Ik heb weer inspiratie gehad door een film xD En nu is het echt rare inspiratie geloof me. Want het is door de film 'The Titanic'.Lekker origineel toch? Verklaar me maar lekker zot maar ik doe het toch (puh). Okay hier gaat de Quiz over.

Een meisje met de naam *Weet nog geen naam* vaart mee met het allernieuwste Cruisschip genaamd 'Titanic'. Ze leert daar een hele lieve jongen kennen, perfect haar smaak namelijk Lucas. Zij en Lucas doen alles samen en worden super verliefd op elkaar. Dus, ze worden na een tijdje een koppel. Maar na een tijdje komen ze dus op een zee vol met ijsblokken en njah iedereen kent de film. Het stuur van het schip blokkeerd en zo botst 'The Titanic' tegen een ijsblok en zo zinkt het schip. Lucas en het meisje blijven bij elkaar hoe koud de zee ook is waar ze inliggen. Maar na een tijd als er nog geen reddingsbootjes zijn voorbij gekomen sterft Lucas door het té koude water. Uiteindelijk vinden ze het meisje en word ze aan wal gebracht. Daar moet ze verwerken dat haar geliefde gestorven is en dat duurt wel lang. Na maanden het verdriet te verwerken komt ze een lieve jongen tegen. [Iemand van TH] Ze raakt er goed bevriend mee en zo bouwen ze een relatie op. Ze worden een koppel. Maar als een vriend van de jongen jaloers op hem word dreigt TH ermee te stoppen. Uiteindelijk komt alles nog goed enzo.
    Cuuwl of niet :P

Nou hier komen de rollen. Maar, je krijgt lekker nog niet te weten met wie je het gaat krijgen of hoe'n lovestory het word (puh)

Hoofdrol : BEZET [xNIJNTJE]
    Bf Hoofdrol : BEZET [SweetWishes]

Bf 2 Hoofdrol : BEZET [LOLLIPOPX3, ik wou er ook nog eens in ^^]
    Bf 3 hoofdrol : BEZET [loveCRASH]
    Bf 4 hoofdrol : BEZET [SEXBOMBillx3]

Bf van TH : BEZET [YonixTomx1]
    3 Mensen van het schip :
    -BEZET [KimCupCake]
    -BEZET [xdreamdxON]
    -BEZET [Jeroen]

Dat waren de rollen en dit wil ik van je weten.

Rol :
    Naam :
    Leeftyd :
    Karakter :
    Broers/zussen :
    Waarom die rol :
    Plaatje :
    Tesktje [MOET!] :

Viel Glück!

Als je de rol NIET hebt, niet boos zijn of getreurd want het kan zijn dat ik dan nog rollen nodig heb. Binnekort

xxx

kak toen was alles weg !!
    Wacht de info komt !!

People who are meant to be together always find each other in the end.

(...)

Ik vindt het echt een vet cool verhaal!
    ik ga een CSI TH verhaal maken xD

oeh dat wordt dan ook leuk die gaa ik maken
    en deze zeker ook als ik geen rol krijg het zijn gewoon te leuke verhaaltjes

Rol :hoofdrol

Naam :Raquel

Leeftyd :18

Karakter :eerlijk,betrouwbaar,koppig,actief

DisLikes :alleen zijn, donkere plekken, mensen die liegen,ruzie's,stalkers

Broers/zussen :jonger zusje Yeal 10

Waarom die rol :omdat ik heel lief vraag en ik jouw dan heel lief vind =]

Plaatje :http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=l_117f1147468373e4b6920194a099e960.jpg

Tesktje [MOET!]: Alowa mensen ! Deze meid hier heet Raquel en is eindelijk 18 !! Hell yeah ^^ En omdat te vieren sturen me ouders me naar een cruise wat ik echt te gek vind, Op het water bij de zee, heerlijk !! Wat ik slecht aan mezelf vind dat ik koppig ben en gemeen tegen mensen die ik niet aardig vind of gewoon haat [A] Verder ben ik altijd eerlijk. Ik kan gewwon niet liegen en met liegen los je ook nix op. Verder ben ik gek op me kleine zusje Yeal. Ze is zo klein maar al zo wij !! Ze is net een kleine vriendin van me.. Ik hoop dat ik op de cruise een beetje naar me zin heb. Wat ik eigenlijk niet anders vewacht. Ooh ik moet me koffers pakken Byeee lieferds <33

People who are meant to be together always find each other in the end.

Rol : Hoofdrol

Naam : Karin

Leeftyd : 18(mag je jonger/ouder maken,wat je het beste uitkomt!;))

Karakter : Lief,zorgzaam,Koppig,Eigenwil(A)Kan het hoofd koel houden in moeielijk sitautie's

DisLikes :Spinnen:S,Ongedierte,Zin loos geweld

Broers/zussen : Nope

Waarom die rol : Lijkt me wel bij me passen(A)en lijkt me wel een gaaf verhaal!;)

Plaatje :
    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=67466
    Celebrity Crush; Tom Kaulitz

Tesktje [MOET!] :
    Heey!
    Ik ben Karin,ik ben 18 jaar oud,heb donkerblond haar en groen/blauwe ogen.
    Ik mag mee met de Titanic.Het grootste een mooiste schip Ever!!:D
    Ik heb een Hekel aan Spinnen!!Kom daar allesjeblieft niet mee af want dan hoor je mijn gegil tot aan China!!ik hou supper veel van mijn vrienden&Vriendinnen dus kom daar niet aan of je bent dood!!(A) Als je ze niks doet ben ik meestal wel lieff,aardig en zorgzaam!;)

ik moet mijn spullen nog inpakken!
    See Ya!«33

[Laat je me weten of ik de rol heb of niet??(A)]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Je vroeg tog om een titel nou ik heb gereageert op je andere topic, ik weet niet of je dit een leuke titel vindt Pure Love Over The Ocean on The Ship TitanicxD

Ice-cream Rockt more than you x3

Rol :maakt niet uit hoor,liefst de hoofdrol maar het is gelijk ;)

Naam :Jolienà

Leeftyd :17

Karakter :Ego wannabe famous, maar kan heel lief zijn x]

DisLikes :Noob's-mensen die denken dat ze 'het' zijn..

Broers/zussen :Broer: Skills (19)

Waarom die rol : kweetniet x]

Plaatje :http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67558

Tesktje [MOET!] :heyyaa!<3 het is Jolienà weer
    *iedereen denkt nu , oh nee niet weer x]*
    J houdt van lollyy's, snoep ,ijsjes,jongens,gloomy bears,hello kitty &&nog veeel meeerr ,jaa ik ben een dikke vette EGO! maar bij men vriendenben ik een engel? x]
    Ik ben übertrots op men dropdeaddiamont tatoo ,die blauw is en op men linkerpols staat^^Nouuwwjaa nu ken je mijj, en ik peer em hier , ciao miauw puzsaayy<3

Heb ik ereeen?? x]

Rol : bf hoofdrol

Naam : Stéfani

Leeftyd : 17

Karakter : koppig, brutaal, bitchy, komt op voor der mening, kan goed luisteren, geeft goede raad, weet hoe ze plezier moet maken

Likes : Chocolade, party, shoppen, dansen, zingen, vrienden, familie, jongens

DisLikes : insecten, spinnen, players, exen:P, achterbaksheid

Broers/zussen : 2 grote broers; Ziggy en Trent

Waarom die rol : Omdat ik die wil duuh:P

Plaatje :http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67072
    Tesktje [MOET!] :

Haay peoplee!<3.
    Mijn naam is Stéfani. Ik ben 17 jaartjes oud. Ik hou van feesten, mijn broers en vrienden. Ohjaah ik ben verslaafd aan chocolade:). Ik ben niet vies van een flirt of one-night-stands. Maar waar ik wel een hekel aan heb zijn spinnen en andere insecten. Van mensen die achterbaks zijn moet ik niets weten. Ohjah, ik praat graag, soms begin ik te praten en komt er geen einde aan. Zelfs zo erg dat mijn vriende en broers tape op mijn mond plakken.

Gotta go baby <3.

mense scchiet op want ik wil dat het begint(ik heb weer wat bij mij naam enz veranderd)

Rol : BF3 hoofdrol

Naam : Loes

Leeftyd : 18

Karakter : Koppig, snel jaloers & nieuwsgierig

DisLikes : Niet kunnen uitslapen, Mensen die zagen

Broers/zussen : 1 zus , Ella

Waarom die rol : het is een heel ogineel idee, en het lijkt em gwn leuk

Plaatje :http://www.quizlet.nl/foto.php?id=61672

Tesktje [MOET!] :

Hejj,
    Ik ben Loes en ik ben 18 jaar.
    Ik heb een jonger zus Ella van 16 jaar. Wij kunnen niet echt goed met elkaar opschieten.
    Ik ben ook heel koppig en nieusgierig en heel snel jaloers.
    Wat ik echt haat zijn mesne die altijd zitten te zagen en niet kunnen uit slapen.
    Maar ik kan niet zonder m'n vrienden en muziek.
    Nog veel plezier!

It's all for you, my butterfly.

this hier een beetje doodxD

zeg je me als de eerste deel er is

halllloooooooooooooooooooo mensen er zijn nog rollen

tis hier egt doodxD

Rol : doesn't matter.

Naam : Femke.

Leeftyd : 17.

Karakter : Ongeduldig, Meelevend, Een beetje onzeker, IJdel, Lief, Spontaan en Netjes.

Likes : Zee [daarom gaat ze ook op t schip], Zingen, Lolly's en Dieren.

DisLikes : Milieuvervuiling, dierenleed en als mensen haar niet geloven

Broers/zussen : Nop.

Waarom die rol : Ehm. Maakt niet uit wat een rol :x. Moet je maar ff kijken welke rol t beste bij dr past.

Plaatje : http://i35.tinypic.com/sxm8uh.jpg [zangeres van flyleaf. en k heb m van youtube hij is dus niet echt super duidelijk. maar wel super mooi (:]

Tesktje [MOET!] :

Hi People. Ik ben Femke en ik ben op 17 juni 17 jaar geworden. Ik woon in Groningen en ik heb geen broers of zussen. Ik hou van dieren en haat dierleed. Als ik iets dergelijks zie, krijg ik spontaan tranen in mijn ogen. Dieren hebben ook gevoelens. Waar ik ook een verschikkelijke hekel aan heb is milieuvervuiling. We hebben maar één wereld en als we die verkloten hebben we niks meer, mensen! Niks. Dus denk ff na voordat je dat kauwgompapiertje op de grond gooit. Verder hou ik van de rustige zee. Met je voeten in de zand naar het water staren; heerlijk.Lolly's zijn verslavend en ik hóu van zingen. Het is mijn passie. Ik zou natuurlijk graag zangeres willen worden. Naja, dat was ik zo'n beetje! =] doeigh. x

OW EN.
    ik vind het echt een ongelovelijk leuk idee! :D

do you love me? yeah, you love me.

Rol : BF van TH

Naam : Yoni

Leeftyd : 14

Karakter :luidruchtig, behulpzaam,...

DisLikes :huppelkutten, sinterklaas(neenee)TH-haters, school

Broers/zussen : 1 zus Karen

Waarom die rol : omdat ik in u quizje wil!

Plaatje : http://i25.tinypic.com/b46ddl.jpg

Tesktje [MOET!] : Hay, ik ben yoni en ben 14 jaar en mijn BFs zijn Tom, Bill, Gusti & Georg, ik hou van dieren en haat huppelkutten, school en TH-haters ik heb 1 zus karen en dit is het zowat en Oh...ja...mijn karakter; ben luidruchtig maar ook behulpzaam :]

xxx

Keep calm and love Zayn Malik =)