• Ik heb nu de titel: Her life as a real princess, maar ik vind die titel niet zo leuk. Iemand goede ideeën?

    Het was het jaar 1098 v.C. De tijd van de middeleeuwen, de tijd die een groot stuk geschiedenis heeft. De tijd van de ridders en kastelen.

    Floré Clementia Agatus, was de 16-jarige dochter van de machtige heer Bardric Eleo Agatus, en zijn vrouw, haar moeder; Thedela Vrowecin Cathelenus, aangetrouwd Agatus. Ze was beeldschoon, had een slank lichaam en lang, steil lichtblond haar. Haar bruine ogen straalden en haar ze had een machtige uitstraling. Samen met haar ouders en rest van de familieleden, kindermeisjes en kasteelvrouwen, woonde zij op een van de uitgestrekte heuvels in Frankrijk. Hun kasteel was groot en stevig, en had een grootte tuin met verschillende wijngaarden. Overal stonden bomen, wilgen in overvloed, vooral om het meer stonden veel bomen.
    Er waren velen mannen die voor haar in de rij stonden, ze was nog niet uitgehuwelijkt. Haar vader had haar op haar 13 al willen uithuwelijken, maar haar moeder, een machtige vrouw had daar een stokje voor gestoken. Het was heel normaal dat jonge meisjes al op hun 14e werden uitgehuwelijkt, maar Thedela wilde dit niet. Ze wilde een goede, machtige man voor haar dochter.
    Floré was bang voor de tijd dat ze een man zou krijgen, ze wilde dit helemaal nog niet. Ze was jong, had een heel leven voor zich.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Niemand? D:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Floré
    ''Leven te snel!?''

    > Verplaatst naar titel problemen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    I can never love someone like you..


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    To remain tombless. -?-


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb verschillende ideeën, maar ik weet niet echt hoe het verhaal zich verder ontwikkeld en of ze uiteindelijk toch met een man gaat trouwen etc. Meestal weet je zelf de beste titel voor je verhaal, omdat je de verdere ideeën vaak al een beetje weet. 8DD Maar, ik heb het een beetje geprobeerd dus:
    - I want to live my own life.
    - I'm different from the other girls.
    - I don't want that marriage.
    - Look at me and feel my emotions before deciding things.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 20:13 ]


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Runescape
    whaha, niet dat spel, RUNescape. misschien iets daarmee ?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Unwanted (A)


    May the odds be ever in your favor.

    -The Curse of Nobility


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    -The Curse of Nobility


    Dat is de titel die ik ga nemen! :"D

    Iedereen bedankt voor het helpen :')
    Voor iedereen die het wil lezen: Klik hier. :')

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 21:03 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Yuuy xD ghehe
    ik had ineens inspi xD


    A Noble was Born in Chaos