• Hoi ik heb een paar rollen nodig voor deze story:

    The way you move on the floor [Fernando Torres]

    Ik zoek sowieso deze rollen:

    2x vriendin hoofdpersoonSterling & Rawsh
    1x vriend hoofdpersoonRenettha
    de rest is zelf verzinnen;
    VRIENDINNEN VAN VOETBALLERS (ofzo) mag zeker weten;D.
    De vriendinnen van;
    David Villa (Sterling)
    Cristiano Ronaldo(Rawsh)
    Cesc Fabregas (ElLieno)
    Jezus Navas (Christiane)
    Fernando Muslera(Renettha)
    ZIJN AL BEZET.

    als er meerdere dezelfde rol hebben kies ik voor degene die het beste in mijn verhaal passen; of waar ik gewoon veel inspiratie bij heb


    invullen;

    Naam
    Achternaam
    Rol
    Uiterlijk(eventueel foto)
    Karakter
    Extra
    ik heb natuurlijk niet téveel rollen nodig die je zelf mag verzinnen, maar ik weet ook nog niet hoeveel precies dus ik kijk wel even. :$

    beschrijving story;

    .
    Het zou je maar gebeuren, dronken wandel je het verkeerde feestje binnen en danst met een jongen zonder dat je weet wie hij is. Dan word je wakker in het bed van je beste vriendin die je de oren van het lijf schreeuwt waarom je in hemelsnaam niet op háár feestje verschenen bent.
    Dat overkwam Milla Saylee, zonder dat het haar bedoeling was. Milla besluit de uit de hand gelopen avond te vergeten,
    maar wie was toch die mysterieuze jongen?

    naja ik hoop dat er wat mensen reageren (A)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 9:46 ]


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Naam: Juliette Geneviève
    Achternaam: Alvarez
    Rol: Vriendin van Milla, vriendin van Jesus Navas
    Uiterlijk(eventueel foto): Lang krullend lichtbruin haar dat in de zon goudkleurig oplicht. Lichtbruine ogen. 1.70 lang en slank gebouwd. scherpe cupidoboog met volle lippen, valt op door haar duidelijke vormen. Lange benen, spierwitte rechte tanden. Zeer blanke huid en een moedervlek boven haar bovenlip
    Karakter: zachtaardig, lief, altijd opgewekt, slim, vriendelijk, welopgevoed, chocolade- make-up freak. Romantisch, tikkeltje verwend
    Extra: Komt uit een zeer rijke familie en krijgt altijd wat haar hartje begeerd. Ze ziet er altijd tot in de puntjes verzorgd uit. Draagt bijna altijd make-up en heeft altijd oorbellen in.


    Love is everywhere, you just have to find it

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 19:59 ]

    Naam: Angelina
    Acternaam: Bruins
    Rol: Vriendin van Fernando Muslera, hij speelt bij ss Lazio in Italie.:$ En goede vriendin van Fernando torres.
    Uiterlijk: Bruine pijpen krullen en bruine ogen. Beetje getinte huid, ze komt namelijk uit Italie.Altijd make-up dragend, maar niet veel!
    Karakter: Vriendelijk, wel erg verlegen, slim en altijd vrolijk
    Extra: Ze heeft veel verstand van voetbal. Ze komt namelijk uit een voetbalfamilie. Ze kan het zelf ook. Ze heeft een korte relatie gehad met Torres.

    Hopelijk krijg ik een rol:$

    Xx.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 20:10 ]

    Naam; Breezy Lolita.
    Achternaam; Garcia
    Rol; Vriendin van Mille & vriendin van David villa.
    Uiterlijk(eventueel foto)Breezy lolita Lang, bruin stijl haar. Fel blauwe ogen en ongeveer 1.65 lang. Is licht getint en heeft een mooi lichaam.
    Karakter; lief, zorgzaam, vrolijk, lijkt op het eerste gezicht erg arrogant.
    Extra; Houd nogal van feesten, maar staat niet aan het eind van de nacht, dansend op de bar. Verder heeft ze altijd make-up op en draagt ze een ring van haar overleden moeder.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 10:03 ]

    Naam: Alita Charo
    Achternaam : Pablos
    Rol : Vriendin Cesc Fàbregas,kinesiste bij het Spaanse elftal
    Uiterlijk(eventueel foto):Alita Ze is 1.70m groot als je haar tegen komt is ze vaak sportief gekleed, wegens haar job bij het Spaanse elftal.
    Karakter: Alita is een vrij nuchter meisje, ze kan soms als een bitch overkomen. Maar dat is omdat ze vroeger vaak gekwetst is zowel in de liefde als in vriendschap. Maar vanaf je door haar masker heen bent is ze een vriendin waar je altijd kunt op vertrouwen. Ze weet soms geen houding aan te nemen en kan vrij slonsig over gekomen, alleen als Cesc bij haar is lijkt ze tot rust te komen.
    Extra: Ondanks dat Alita een model carrière is aangeboden is en blijft ze een kinesiste en heeft de jongens leren kennen tijdens haar stage. Ze heeft ook een hechte band met Gérard Pique. Ook durft ze nog al eens te experimenteren met haar kapsel,wat soms nogal vreemde kapsels oplevert. Oh and she hates paparazzi.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 21:44 ]


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Naam: Susie
    Achternaam: Flecias
    Rol: Vriendin Cesc Fabregas.
    Uiterlijk Susie
    Karakter: Susie kan nogal te vlug over komen. Susie is slim, koppig en sociaal. Ze kan ook lief zijn maarook weer arrogant. Susie heeft een passie voor spaanse romantische gedichten en verhalen.
    Extra: Susie was vroeger het buurmeisje van Cesc, tot ze elkaar weer tegen kwamen jaren later op hun laatste schooldag. Sprong de vonk over tussen de twee, vanaf toen zijn ze hartstikke verliefd op elkaar.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Naam: Rosita
    Achternaam: Russo
    Rol: vriendin van het hoofdpersonage en vriendin van Cristiano Ronaldo
    Uiterlijk: lang lichtbruin krullend haar, blauwe ogen, 1m64 ongeveer, slank maar met rondingen.
    Karakter: Rose is een lief meisje, heel zorgzaam en altijd vrolijk maar soms wel verlegen. eens ze ergens aan begonnen is gaat ze er helemaal voor. doordat ze zo avontuurlijk is houd ze Cristiano ook bezig, ze wil telkens weer wat anders en is ook heel spontaan.
    Extra: spaanse afkomst van een niet erg rijk gezin, en daardoor is ze niet altijd even zeker van zichzelf. ze heeft thuis ook veel problemen gehad en woont daarom samen met Cristiano.


    hopelijk krijg ik de rol maar ik ga hem sowieso lezen ;D
    <3


    can't be tamed

    ik wil nog ff dankjeeeeeeee zeggen :D:D
    heel mijn dag goed ^^
    ik zie het pas laat omdat er bij mij iets mis was met quizlet, kon niet op het forum enzo (:


    can't be tamed

    Duder. Het is ElLieno haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    Duder. Het is ElLieno haha.

    ow.:$
    -dathebiknoualtijd-


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3