• Heb je deze vakantie leuke jongens ontmoet? Waar? en blijf je contact houden?(typing)(H)(cool)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Reassurance schreef:
    Ik ga niet op vakantie, dus nee.

    Jaa, maar gewoon vriendschappelijk. :') En ik blijf zeker contact met hun houden. =D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    LadyLipgloss schreef:
    Jaa, maar heb een vriend dus handjes thuis :D


    Alis volat propriis.

    haha, mijn vriendje maakte het uit. en toen ging iedereen ineens met me flirten -.- en 10 dagen later was het lekker weer aan xD

    Dus; ik had hem al ontmoet. Ik ken hem sinds de derde toen we bij elkaar in de klas kwamen(eigenlijk sinds ik hem zag tijdens de talentenjacht audities op school in de 2e, toen vond ik hem al leuk O_o).
    En natuurlijk hou ik contact xD


    Sweet dreams will come true.

    Nee, ik heb wel jongens gezien die er leuk uit zagen ofzo, maar dan gingen ze heel flirteriglachen (een beetje overdreven, bah)


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Ja, op een festival en ja, dat hoop ik wel :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    NaomyAJongen schreef:
    Not yet.


    we've only said goodbye with words

    Ja, 2. :9~
    Maar we gaan nog wel een keer afspreken, omdat het de zonen zijn van vrienden van mijn ouders. :Y)


    All was well.

    ik heb met een jongen gekust die ik al 2 jaar ken maar aan zee woont,en nu vind ik hem leuk maar hij heeft al sinds december een vriendin :/
    verder heb ik een kerel leren kennen die Michiel heet en blonde dreads heeft,daar heb ik iets mee gedronken,dan nog 5 walen waarvan ik nog maar 2 namen ken:$
    en dan nog een westvlaming,Matthias en een Antwerpenaar die daar werkte voor een maandje.
    maar geen vakantieliefdes.
    ohja,ook nog iemand die ik op facebook had toegevoegd omdat ik dacht dat ik hem kende maar het was de foute maar ik heb er een paar gesprekken mee gehad en ga een keertje iets drinken waar die werkt,samen met Britt :Y)


    everybody needs a song.

    Ik wil geen leuke jongens ontmoeten, want de leukste jongen is mijn vriendje :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, eerste dag vn de zomervakantie, en twas: myn liefje xP Kheb wel amper contact nu hij zo ver weg is :(

    Appelmoes schreef:
    Ik wil geen leuke jongens ontmoeten, want de leukste jongen is mijn vriendje :9~

    Hehe,, myn liefje, is ook myn vakantieliefde xP Oowk een goed idee?? Niet dan?? xD

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Hehe,, myn liefje, is ook myn vakantieliefde xP Oowk een goed idee?? Niet dan?? xD

    Het beste idee :9~
    Ik geef mijn vriendje niet op voor een zoentje op vakantie van een lekkere kroaat haha :'D
    Al zou dat ook wel leuk zijn, maar je snapt me wel :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Vorig jaar in Griekeland. Ik ben zelf Grieks, dus ik spreek de taal. Ik liep op het strand, en toen botste zijn tennisbal tegen mijn arm aan, ik gaf hem terug en toen raakten we aan de praat, wisselden nummers uit, en spraken af, de volgende dag weer aan het strand. En toen ik terug naar België ging zei hij dat hij op me zou wachten en me niet zou vergeten. -smeltsmelt.-

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 17:57 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Nou, heb een vriendje, dus hoef er geen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay