• EmmaMeilink = nu = Safety


    Jeej! Ik mag beginnen! er is geen wachtlijst...

    Marsmellow schreef:
    Je mag met deze wedstrijd meteen beginnen!^.^
    xo.


    Owkee. Ik denk dat bijna niemand weet wat weerwolfen van wakkerdam is. Dus: Als je meewil doen, lees dit danHEELGOED door en lees ook deze link even goed door. Dan weet je het meeste al. Alles wat ik er zelf bij voeg, zeg ik heel duidelijk. Het is een wedstrijd waarbij je je inbox in de gaten moet houden en waarbij je maar ongeveer een weekje op vakantie kan gaan.

    Hier staat alles wat je moet weten over de Weerwolfen van Wakkerdam.

    Het doel van het spel:

    ER zitten weerwolfen en Burgers in het spel. Het gaat erom dat de weerwolven proberen in de nacht een burger te vermoorden. De burgers proberen overdag een weerwolf te vermoorden.

    De personages:

    Ik speel met:

    3 weerwolfen: Zij gaan snachts stemmen op wie ze denken dat dood moet. Zij moeten er voor zorgen dat de burgers hen niet vermoorden. Als er geen weerwolf meer overblijft, hebben de burgers vermoord.

    3 gewone burgers: Slapen 's nachts en mogen overdag stemmen wie ze denken dat een weerwolf is. Zij moeten ALLEEN de weerwolfen proberen te vermoorden. De anderen horen bij hun.

    1 dief die in de nacht uit een burger of weerwolf mag kiezen. Dus er komen: of 4 weerwolfen, : of 4 burgers.

    1 Spiekend meisje die 2x in een nacht mag vragen aan mij of ze mag weten wie wie is. Zij kan dit overdag vertellen aan de anderen.

    1 Heks: Zij komt in de nacht na de weerwolfen en krijgt te weten wie zij hebben vermoord. Zij mag 1 x iemand tot leven wekken en 1 keer iemand vermoorden. Ze mag ook niets doen en de dode zijn gangetje laten gaan.

    1 Jager: Als hij/zij wordt doodgeschoten, mag hij/zij iemand meenemen die ook dood gaat.

    1 Cupido: Hij/Zij wordt alleen de eerste nacht gewekt en mag 2 geliefden aan wijzen. Als er een van de geliefden dood gaat, gaat automatisch de ander ook dood. Cupido gaat dan niet dood.

    1 Ziener: De ziener wordt iedere nacht 1 keer wakker en mag van een iemand weten wie hij/zij is.

    Hoe gaat het spel?

    De spelleider (ik) zegt dat het nacht is in wakkerdam via deze topic.
    Dan wordt het nacht en niemand krijgt door wat de ander is. NIET dOORVERTELLEN, DIT ISNIET LEUK!!!

    De eerste nacht:

    Ik stuur een PB naar de dief en vraag of hij/zij een weerwolf of een burger wil zijn. Hij/Zij is de het hele rest van het spel en heeft niets meer met de dief temaken. De dief komt niet meer in het spel.

    Daarna vraag ik Cupido wie hij/zij als geliefden wil aanschieten. Daarna is Cupido weer een gewone burger en wordt geen nachten meer wakker.

    Dan vraag ik de ziener of hij/zij wil weten wat iemand is en van wie ze dat wil weten. Ik zeg dan wat hij/zij is. De ziener behoord tot de gewone burgers. Het spiekende meisje is ook zoiets alleen mag in een nacht dat 2x weten.

    Dan krijgen de weerwolfen te horen wie de andere weerwolfen zijn en sturen allemaal iemand naar mij door die ze willen vermoorden. Vermoord niet een weerwolf! Overdag spelen zij een burger maar moeten ze wel proberen een burger te doden. Want: zij zijn van binnen altijd weerwolf.

    Daarna krijgt de heks te weten wie het slachtoffer is. Zij mag deze dan weer levend maken. Dit kan maar een keer. Dan krijgt ze nog een maitje vraag ik of ze nog iemand wil vermoorden. Dit kan ook maar een keer. Zij behoort tot de burgers.

    OVERDAG:

    Overdag wordt er verteld wie er vermoord is. diegene doet niet meer mee in het spel maar mag niet vertellen wie hij denkt dat hij een weerwolf is. Als ik zeg dat we gaan stemmen zegt iedereen een iemand die hij of zij wil vermoorden. Dit wordt HIER op geschreven en de meeste stemmen gelden. Er is ook nog een burgemeester in het spel voor als het gelijk is. Als het gelijk is, telt de stem van de burgemeester dubbel.

    NIET DUIDELIJK IS ZEGGEN!! WEL ZEGGEN WAT NIET DUIDELIJK IS, DAN VERANDER IK HET.



    Kinderen die meedoen.

    1.PukkelXding Is zowieso burgemeester. Speelt samen met NaomyAjongen
    2.Travesty
    3.Sardonyx
    4.Taken
    5.Captivity--> Ectasy
    6.NYX--> Demoon
    7.AttackAndKil
    8.Waterforce
    9.HipHopQueen
    10.Peut
    11.Sid
    12.Hatter

    De eerste die zich inschrijft wordt burgemeester maar krijgt ook nog een andere rol hoor!


    Owkee! ER zijn 12 deelnemers: we gaan beginnen!!

    HET WORDT NACHT IN WAKKERDAM!

    De eerste nacht:
    - De dief is geweest!
    - Cupido is geweest!
    - De ziener is geweest!
    - De weerwolfen zijn bezig!


    Bedankt alvast!(doeg)

    EmmaMeilink = nu = Safety

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 17:20 ]

    Nog steeds 1 personage nodig? I wanna start :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    i wanna join


    Aan niets denken is ook denken.

    Hatter schreef:
    Kan er nog iemand meedoen? Ik wil wel (A)


    En de hatter doet als laatste mee! We kunnen beginnen!

    Joehooeee (:


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    kan ik nog mee doen???

    vampirelis schreef:
    kan ik nog mee doen???


    Volgens mij ben je net te laat.


    MUSIC && FASHION

    o jamer

    Ik snap niet wat we nu moeten doen?


    Let the Night embrace you

    we moeten wachten, op de dode :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    we moeten wachten, op de dode :3


    Ik heb echt zin in dit spel(krul)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 18:38 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Btw, Ik ga vanaf vrijdag 2 weken op vakantie. Ik kan waarschijnlijk wel eens online komen, maar niet elke dag.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Dit topic + de wedstrijd worden gesloten omdat er al meer dan 3 weken niet op is gereageerd.