• Nou ik had net dus een heel deel van een nieuw hoofdstuk getypt en ineens begint de pagina te laden en is alles weg, terwijl ik niets anders deed dan typen!?
    Ik word hier echt gek van en het gebeurt me zo vaak. Kan er niet gewoon iets ingesteld worden dat je de pagina niet kan vernieuwen of wegklikken zonder dat je een bericht krijgt van wilt u dit opslaan ofzo. Want ik word hier echt gek van.
    -en kom nu niet aan met: je kan ook gewoon op word typen-

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je kan het ook in microsoft word/open office typen. Mijn ervaring daarmee is dat het een stuk makkelijker werkt.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Forlan schreef:
    Vind ik ook. Het is me één keer gebeurd maar ik heb er nu al een pest hekel aan ._.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    dat heb ik ook altijd !
    dan heb je echt superveel geschreven en dan *poef* alles weg:|:|
    kan je al die shit weer opnieuw schrijven
    daarom schrijf ik nu in word...en dan plak ik het in quizlet


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Heb ik ook zovaak, dan is heel je verhaal kwijt en dan moet je weer helemaal overnieuw beginnen.
    Maar ik heb nu Google Chroom dus als ik terug ga heb ik me verhaal nog ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik heb Safari, en heb dat echt nog nooit gehad. En jah, ik ga het toch zeggen, maar dat is de reden waarom ik alles dus eerst in wordt typ.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Typ het anders op Word?
    Werkt goed :')

    Btw, anders moet je Mozilla Firefox downloaden, werkt prima ;'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wat bedoelen jullie precies met 'de pagina gaat laden'?

    Wordt er dan een nieuwe (andere) pagina geladen of wordt dezelfde pagina opnieuw geladen?

    Dan kan ik kijken waar het aan ligt en er hopelijk iets aan doen.


    Dit is mijn signature...

    Ik denk ook dat het komt omdat je perongelijk op een verkeerde combinatie klikt. Maar, als je terug naar de vorige pagina gaat, staat je tekst er toch nog? :') Even testen wachte ;d
    Jep, ik had iets geplakt bij een hoofdstuk, op een profiel geklikt en dan op vorige pagina geklikt. Je tekst staat er nog steeds, dus in feite is er geen probleem dan? :')
    Maar ik snap je frustratie, het is ook heel vervelend en ik zou het ook wel handig vinden als er zoiets kwam, voor de zekerheid zeg maar. :')


    I lost myself in FM airwaves

    Je kan het natuurlijk ook altijd gwn in word typen en achteraf op quizlet zetten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Doe wat KiimBiach of hoe ze dan ook heet zei!

    Ik heb dat ook al eens gehad. Echt irritant.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb dus hetzelfde probleem, maar ik typ mijn verhalen in word, dus dat probleem heb ik al niet, maar dan nog!
    Dan ben ik bijvoorbeel in het forum aan het typen, en plots kan Quizlet niet meer geopend worden ofzo... Heel weird, maar ik moet wel terug opnieuw gaan typen.
    En het gebeurt echt enkel bij quizlet, op andere site's heb ik dat probleem niet.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Forlan schreef:
    Vind ik ook. Het is me één keer gebeurd maar ik heb er nu al een pest hekel aan ._.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Forlan schreef:
    Vind ik ook. Het is me één keer gebeurd maar ik heb er nu al een pest hekel aan ._.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Rutger schreef:
    Wat bedoelen jullie precies met 'de pagina gaat laden'?

    Wordt er dan een nieuwe (andere) pagina geladen of wordt dezelfde pagina opnieuw geladen?

    Dan kan ik kijken waar het aan ligt en er hopelijk iets aan doen.

    Bij mij werd dezelfde pagina herladen terwijl ik een woord aan het typen was. Maar kan er niet gewoon een soort venster komen die je ook krijgt als je een word document afsluit met wilt u de gewijzigde tekst opslaan voordat u verder gaat. En dat alleen al als je de pagina vernieuwd ofzo of op vorige drukt ofzo.
    En ik hoop dat er inderdaad wat aan gedaan kan worden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.