• Na 6 maand heeft mijn vriendje, nu inmiddels ex-vriendje, het uitgemaakt met als reden 'Ik heb een ander'. Ik heb er nooit iets van gemerkt enzo, en echt het maakt me kwaad, ik zou willen roepen, schelden, slagen. Maar het laat hem niet terug bij mij komen. Hoe vergeet jij jou ex? Ik heb echt advies nodig.


    It's over.

    NaomyAJongen schreef:
    Nou ik had iets anders om me op te focussen, toen ben ik het vergeten en toen smste hij me weer, na vier maanden niets van elkaar gehoord te hebben. En dan krijg je uit het niet vulgaire smsjes waar je uitgemaakt wordt voor kankerslet en zo.
    Dus bij mij was het niet moeilijk.

    Oké genoeg, naar de stad met vriendinnen, verdrietvoer kopen. Ijs, chocola, en vooral naar andere jongens kijken als je dat al lukt.

    Veel mensen zeggen zo dat je veel ongezonds moet eten, maar daar wordt je toch niet gelukkig van, misschien 2 minuten, maar dan voel je je toch schuldig dat je zo veel eet? Of ben ik raar? (:


    It's over.

    NaomyAJongen schreef:
    Nou ik had iets anders om me op te focussen, toen ben ik het vergeten en toen smste hij me weer, na vier maanden niets van elkaar gehoord te hebben. En dan krijg je uit het niet vulgaire smsjes waar je uitgemaakt wordt voor kankerslet en zo.
    Dus bij mij was het niet moeilijk.

    Oké genoeg, naar de stad met vriendinnen, verdrietvoer kopen. Ijs, chocola, en vooral naar andere jongens kijken als je dat al lukt.


    Ik ga me heeeeel erg op school focussen, zodra het weer begint. En dan maar hopen dat dat wel helpt. Waar focusde jij je op?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    horrorcity schreef:
    (...)
    Veel mensen zeggen zo dat je veel ongezonds moet eten, maar daar wordt je toch niet gelukkig van, misschien 2 minuten, maar dan voel je je toch schuldig dat je zo veel eet? Of ben ik raar? (:


    Hé don't look at me.
    Ik heb het nog nooit geprobeerd, de enige keer dat ik heartbroken was deed ik niks, at ik niks, verzorgde mezelf niet goed. En toen ging het weer aan.
    Niet zo'n goed voorbeeld, dus ik heb niet echt perfecte tips of zo. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Hé don't look at me.
    Ik heb het nog nooit geprobeerd, de enige keer dat ik heartbroken was deed ik niks, at ik niks, verzorgde mezelf niet goed. En toen ging het weer aan.
    Niet zo'n goed voorbeeld, dus ik heb niet echt perfecte tips of zo. :'D

    haha, ik wil jou niet viseren ofzo, maar ik bedoel maar dat dat mij juist ongelukkiger maakt.


    It's over.

    Geesz schreef:
    (...)

    Ik ga me heeeeel erg op school focussen, zodra het weer begint. En dan maar hopen dat dat wel helpt. Waar focusde jij je op?


    Oh een jongen had twee van mijn vriendinnen gebruikt en tegen elkaar opgezet. Ik wist dat hij me leuk vond, dus ik heb hem gebruikt. Daarna werd ik op iemand anders verliefd. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    horrorcity schreef:
    (...)
    haha, ik wil jou niet viseren ofzo, maar ik bedoel maar dat dat mij juist ongelukkiger maakt.


    Maakt niet uit hoor. Ik weet echt niet hoe het voelt. Ik had andere manieren om mijn verdriet op te lossen, maar nu ben ik bijna altijd vrolijk dus ik hoef geen andere manier uit te proberen. (A)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Awh, dat at is echt kut voor je. Natuurlijk weet je dat zelf wel, dus is dat overbodige info. Wat je hiertegen moet doen, ik zou het niet weten. Veel met vriendinnen optrekken, veel leuke dingen doen. Maar als eerst de tranen gewoon laten lopen tot ze op zijn, dat werkt echt!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    horrorcity schreef:
    (...)
    Op trekken met de beste vriend van hem?
    Dat laat je toch juist meer herinneren aan hem?


    Hmm, hij was al een vriend. Dus eigenlijk heeft hij me erdoor heen gesleurd. Hij was boos op zijn beste vriend op de manier waarop hij het had uitgemaakt. Uiteindelijk is alles met ons goed gekomen.
    Het ligt natuurlijk heel erg aan de situatie, en de manier waarop alles loopt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Geesz schreef:
    Geen idee, want het lukt mij ook niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Goh... Als ik mijn ex miste, dan dacht ik terug aan hoeveel pijn hij me had gedaan (dus hij zou nooit de ware voor me zijn geweest, want dan had hij me niet gekwetst) en begon ik voor mezelf weer alle redenen op te sommen waarom ik beter van hem af was.
    Eén tip: chocolade helpt niét. Bij mij toch. Je kan beter gaan sporten of met vriendinnen iets leuks gaan doen.
    Sterkte, het gaat na een tijd wel over, hoor.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 22:02 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Gooi Inderdaad alles van hem weg, verbrand iets ofzo .. :Y)


    May the odds be ever in your favor.

    Ik ga rennen, of slaan. Tegen alles wat los en vast zit - kussens, stoelen, en já, ook muren :'D -. Dat tweede lijkt me niet zo geweldig, maar vriendinnen zijn ook goed (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    everytime I feel like crap and everything goes wrong,I go out and get drunk.
    maar dat is zeker niet de juiste oplossing (:


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    everytime I feel like crap and everything goes wrong,I go out and get drunk.
    maar dat is zeker niet de juiste oplossing (:

    Maar voor dat moment wel haha (':


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    geen vriend gehad, geen ervaring, snorry!:3