• Na 6 maand heeft mijn vriendje, nu inmiddels ex-vriendje, het uitgemaakt met als reden 'Ik heb een ander'. Ik heb er nooit iets van gemerkt enzo, en echt het maakt me kwaad, ik zou willen roepen, schelden, slagen. Maar het laat hem niet terug bij mij komen. Hoe vergeet jij jou ex? Ik heb echt advies nodig.


    It's over.

    Geen idee, want dat probeer ik nog steeds, na acht maanden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Geen idee, want het lukt mij ook niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik had een jaar, en was er ook behoorlijk kapot van. Afleiding bij vrienden doet écht wonderen. Gooi alles weg wat je nog van hem hebt, verwijder elk smsje. Alles gelijk prullebak in wat je aan hem doet denken. Oh, ik voelde me goed toen ik alles de prullebak in wierp : D -het is trouwens twee maanden uit, nu.-

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 21:40 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Geen idee. Heb ik ook problemen mee.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wat een klootzak. Probeer alle negatieve dingen van hem te bedenken, doe dingen met vrienden ofzo om je af te leiden, verbreek al het contact met hem en doe alle dingen die je van hem hebt weg. Ik heb geeen idee. ;o

    Hunter schreef:
    Geen idee. Heb ik ook problemen mee.

    Jij hebt nog een vriend?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Jij hebt nog een vriend?


    misschien heb ik het daar wel niet over. --'

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 21:41 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ben me ex vergeten door heel veel op te trekken met zijn beste vriend. Nu zijn me ex en ik ook vrienden, en het werkt prima. Ik ga ook altijd heel veel zeiken over jongens, dat ze nergens voor dienen enzovoort. Ook ga ik altijd meidendingen doen, als romantische komedies kijken, shoppen en chocola eten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hunter schreef:
    (...)

    --'

    Wat?


    your eyes are like stars in the night.

    Nou ik had iets anders om me op te focussen, toen ben ik het vergeten en toen smste hij me weer, na vier maanden niets van elkaar gehoord te hebben. En dan krijg je uit het niet vulgaire smsjes waar je uitgemaakt wordt voor kankerslet en zo.
    Dus bij mij was het niet moeilijk.

    Oké genoeg, naar de stad met vriendinnen, verdrietvoer kopen. Ijs, chocola, en vooral naar andere jongens kijken als je dat al lukt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Spain schreef:
    Ik ben me ex vergeten door heel veel op te trekken met zijn beste vriend. Nu zijn me ex en ik ook vrienden, en het werkt prima. Ik ga ook altijd heel veel zeiken over jongens, dat ze nergens voor dienen enzovoort. Ook ga ik altijd meidendingen doen, als romantische komedies kijken, shoppen en chocola eten.

    Op trekken met de beste vriend van hem?
    Dat laat je toch juist meer herinneren aan hem?


    It's over.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Wat?


    Lees de edit.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hunter schreef:
    (...)

    Lees de edit.

    Oh, oké hoor. Ik zeg wel niets meer.


    your eyes are like stars in the night.

    Vergeten is heel moeilijk, dat heeft tijd nodig. Geef het die tijd ook. En zoek ondertussen afleiding. Mijd plekken en dingen die je aan hem doen denken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Poseidon schreef:
    (...)
    Oh, oké hoor. Ik zeg wel niets meer.


    Oke.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.