• :9~ Spammie.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fortune schreef:
    Dus, gisterenavond was ik eigelijk nog lang aan het praten met een vriend, een gewone vriend. En mijn lieveke was toen al gaan slapen omdat hij moest werken enzo. En hij vroeg of het nog laat was geworden gisteren, en dat was het nog wel een beetje geworden. Dus hij voelde zich al rot, want meestal denkt hij als ik op msn zit dat ik met dezelfde jongen praat, en hij vond het al raar dat ik ermee praat en zo lang nog als ik een lief heb en hij ligt dan al in bed enzo. Dusja, en dan hebben we het uiteindelijk wel uit kunnen praten maar ik voelde me wel even heel rot en schuldig enzo.

    Hij is een beetje te jaloers x'D Je mag toch wel vrienden hebben naast je vriendje..? Je hoort je daar helemaal niet rot over te voelen en hij moet er ook niet voor zorgen dat je je daardoor rot voelt. >< Meisjes hebben jongensvrienden ;p Dat is gewoon zo. Puh.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fortune schreef:
    Dus, gisterenavond was ik eigelijk nog lang aan het praten met een vriend, een gewone vriend. En mijn lieveke was toen al gaan slapen omdat hij moest werken enzo. En hij vroeg of het nog laat was geworden gisteren, en dat was het nog wel een beetje geworden. Dus hij voelde zich al rot, want meestal denkt hij als ik op msn zit dat ik met dezelfde jongen praat, en hij vond het al raar dat ik ermee praat en zo lang nog als ik een lief heb en hij ligt dan al in bed enzo. Dusja, en dan hebben we het uiteindelijk wel uit kunnen praten maar ik voelde me wel even heel rot en schuldig enzo.

    niet doen!
    het was toch gewoon een vriendschappelijk gesprek?
    dan moet het kunnen (:

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Weet je,
    dat moet echt o_x
    Al ga ik het wel eng vinden :'D

    Het is ook eng haha x'D


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    ook met mij ? ;3

    Ja hoor :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Het is ook eng haha x'D

    Maar ik weet wel zeker op de 1 of andere manier dat het gaat klikken x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    En gaat het daar beter door?
    Mag ik misschien vragen waar die problemen mee te maken hebben? :x

    Het gaat nu wel beter ja! Ik had een tijd dat ik echt depri was, ik huilde elke avond enzo. En als Jeroen belde om te zeggen dat ie niet op msn kon komen moest ik ook al huilen :')
    Die problemen hebben te maken met mijn onzekerheid -komt door gebeurtenis op de middelbare. Faalangst en vooral met mijn vader..


    -

    @ jac en naaom :3
    dankjewel voor zeggen van mijn beeld zeg maar ;3

    het is precies niet wat ik had verwacht haha :3

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Maar ik weet wel zeker op de 1 of andere manier dat het gaat klikken x'D

    Zodra de naam Jeroen valt dan komt het wel goed x'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Het gaat nu wel beter ja! Ik had een tijd dat ik echt depri was, ik huilde elke avond enzo. En als Jeroen belde om te zeggen dat ie niet op msn kon komen moest ik ook al huilen :')
    Die problemen hebben te maken met mijn onzekerheid -komt door gebeurtenis op de middelbare. Faalangst en vooral met mijn vader..

    Ah dat vind ik echt kut voor je o_x Ik weet niet hoe het is om je zo te voelen, maar ik ben echt heel blij dat het beter gaat met je :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Zodra de naam Jeroen valt dan komt het wel goed x'D

    Dat doen we om het ijs te breken. (cool)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Nou persoonlijk vind ik het wel wat overdreven dat hij zo reageerd als je met een gewone vriend praat. Dat mag toch wel ook al heb je een vriend (krul)


    Uhu, maar als jij zou weten dat jeroen dat zou doen met een vriendin hoe zou jij je daarbij voelen?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Ah dat vind ik echt kut voor je o_x Ik weet niet hoe het is om je zo te voelen, maar ik ben echt heel blij dat het beter gaat met je :')

    Haha vind het maar niet kut, ik krijg al genoeg medelij :') Ik ben ook blij dat het beter gaat! In de vakantie ga ik er niet meer heen, maar als school begint wel. Want ik kom in een hele nieuwe groep en dat is doodeng en dat is dan een steuntje in mijn rug zegmaar (krul)


    -

    Fortune schreef:
    (...)

    Uhu, maar als jij zou weten dat jeroen dat zou doen met een vriendin hoe zou jij je daarbij voelen?

    Ik zou me normaal voelen, zolang hij maar niet 1 op 1 gaat afspreken. Praten is oké. Praten mag :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fortune schreef:
    (...)

    Uhu, maar als jij zou weten dat jeroen dat zou doen met een vriendin hoe zou jij je daarbij voelen?

    Zou ik niet erg vinden, het is gewoon een vriendin (: Ik praat ook elke avond tot laat met goeie vriend van me. Dus waarom zou hij dat niet mogen ^^


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Haha vind het maar niet kut, ik krijg al genoeg medelij :') Ik ben ook blij dat het beter gaat! In de vakantie ga ik er niet meer heen, maar als school begint wel. Want ik kom in een hele nieuwe groep en dat is doodeng en dat is dan een steuntje in mijn rug zegmaar (krul)

    Snap ik x'D Dat vind ik ook altijd dooodeng. Al die nieuwe mensen x'D Ik kan daar slecht tegen, maar meestal valt het heel erg mee :') Ik denk bij jou ook hoor :'D Komt goed meid :'D


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.