• :9~ Spammie.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    IK GAF ANTWOORD JONGEH (nerd)

    bedoelt voor? ;3

    Genius schreef:
    Ik vind het sexy als een jongen een sexy stem heeft, dan smelt ik zo weg :9~

    Hahah dat heb ik dan weer niet :'D
    Jeroen heeft niet zo'n boeiend stem, een gewone, maar ik let er ook niet zo op :')
    EN OMG.
    Ik vind een jongen met grote handen vies :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    Ik vind het sexy als een jongen een sexy stem heeft, dan smelt ik zo weg :9~


    Hahah, dat heb je gisteren ook al gezegd. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Hahah dat heb ik dan weer niet :'D
    Jeroen heeft niet zo'n boeiend stem, een gewone, maar ik let er ook niet zo op :')
    EN OMG.
    Ik vind een jongen met grote handen vies :\

    iddd ;3

    Whipple schreef:
    @ jac: haha, jaa snap ik maar, hoe voelt dat dan voo rjou ?;3

    Ik voel vet gemis als ik niet bij hem ben, wanneer ik hem spreek gaat het alleen maar om hem, wanneer ik bij hem ben vergeet ik eigenlijk de rest buiten hem x'D Als ie me even aanraakt word ik gewoon helemaal warm van binnen. Ja zoiets :9~
    God wat hou ik van verliefd zijn.


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    bedoelt voor? ;3

    Jou x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik voel vet gemis als ik niet bij hem ben, wanneer ik hem spreek gaat het alleen maar om hem, wanneer ik bij hem ben vergeet ik eigenlijk de rest buiten hem x'D Als ie me even aanraakt word ik gewoon helemaal warm van binnen. Ja zoiets :9~
    God wat hou ik van verliefd zijn.

    haha, _O_
    beter toch! :Y)

    Genius schreef:
    (...)
    Ik voel vet gemis als ik niet bij hem ben, wanneer ik hem spreek gaat het alleen maar om hem, wanneer ik bij hem ben vergeet ik eigenlijk de rest buiten hem x'D Als ie me even aanraakt word ik gewoon helemaal warm van binnen. Ja zoiets :9~
    God wat hou ik van verliefd zijn.


    Ik ook, maar ik wil het gemis niet voelen ik wil alleen het leuke van verliefdheid voelen;


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Jou x'D

    whoops snorry :3
    (flower)

    Genius schreef:
    (...)
    Ik voel vet gemis als ik niet bij hem ben, wanneer ik hem spreek gaat het alleen maar om hem, wanneer ik bij hem ben vergeet ik eigenlijk de rest buiten hem x'D Als ie me even aanraakt word ik gewoon helemaal warm van binnen. Ja zoiets :9~
    God wat hou ik van verliefd zijn.

    Oeh same here :9~
    Weet je, alleen als ik bij Jeroen ben kan ik helemaal relaxen en al mijn zorgen vergeten. En als dat een keer niet het geval is, zorgt Jeroen ervoor dat dat gebeurt :')
    ZUCHT.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Hahah dat heb ik dan weer niet :'D
    Jeroen heeft niet zo'n boeiend stem, een gewone, maar ik let er ook niet zo op :')
    EN OMG.
    Ik vind een jongen met grote handen vies :\

    Jeroen heeft een hele sexy stem :9~ Maar ik ken 1 jongen en die heeft een nog veel sexier stem x'D
    Ik weet ook niet waarom ik dáar op let.
    Hahaha daar heb ik geen mening over x'D


    -

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Oeh same here :9~
    Weet je, alleen als ik bij Jeroen ben kan ik helemaal relaxen en al mijn zorgen vergeten. En als dat een keer niet het geval is, zorgt Jeroen ervoor dat dat gebeurt :')
    ZUCHT.

    Indeed. Hij is de enige die de echte ik kent, bij hem voel ik me zo op mijn gemak dat ik helemaal mezelf kan zijn ^^ Nouja op mijn 2 beste vriendin na dan x'D Maar je snapt het wel.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Jeroen heeft een hele sexy stem :9~ Maar ik ken 1 jongen en die heeft een nog veel sexier stem x'D
    Ik weet ook niet waarom ik dáar op let.
    Hahaha daar heb ik geen mening over x'D

    Die waarmee je vreemd ging? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Naoom, ik heb gezien je antwoord,
    maar ikw eet niet zo goed wat ik erop moet antwoorden behalve 'ok' snap je :3
    en dat komt zo lulllig over :3
    oh camillaa, heb hetzelfde bij de jouwe :3
    snorry :3

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Die waarmee je vreemd ging? x'D

    Haha nee die niet x'D


    -