• Ik dacht ik doe eens een ludieke actie. Als in dit topic meer dan 50 reactie's komen , laat ik het zelfde kapsel als affelay staan. Zo heeft Ibrahim zijn kapsel [url] http://www.psv.nl/upload_mm/1110065879_1999999170_IbrahimAfellay.jpg[/url]. Zo heb ik mijn haar opdit moment http://www.knip-knap.com/1/prijslijst_foto_2.jpg. Ik ben die jongen op die foto overigs niet. Voor donderdag 13.00 moet het gebeuren. Ik hoop het niet :p

    Oke maar mogen we nu eerst een foto van je echte haar zien hoe je het nu hebt?:Y)


    --

    Het gaat de goede kant op. :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ooh god , ik ben vet nerveus. Ik hoop het niet. Maar ja , ik heb het zelf bedacht en ik dacht : ik doe eens wat leuks.

    kom maar op!


    your eyes are like stars in the night.

    Jouw haar gaat er aan jongen! :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    gvfan schreef:
    Ooh god , ik ben vet nerveus. Ik hoop het niet. Maar ja , ik heb het zelf bedacht en ik dacht : ik doe eens wat leuks.
    Hahaha nou het is internet dus als je 50+ reacties hebt hoef je het niet te doen (cat).


    when words fail, music speaks.

    Freeway schreef:
    cool(cat)

    Oh wacht je bent een jongen?
    Hahahahha, dan maakt het toch niet veel uit als je haar er af gaat?(cat)


    --

    IDGAF schreef:
    (...)Hahaha nou het is internet dus als je 50+ reacties hebt hoef je het niet te doen (cat).


    Echt wel! Een weddenschap is een weddenschap. Een echte gambler doet wat ie beloofd! :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    gvfan schreef:
    Ooh god , ik ben vet nerveus. Ik hoop het niet. Maar ja , ik heb het zelf bedacht en ik dacht : ik doe eens wat leuks.


    Ach joh, groeit wel weer aan. :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    reactie :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Laten we het zo doen als ik voor donderdag meer dan 100 heb , ga ik helemaal kaal. Maar die zie ik niet gebeuren. Meer dan 50 is sowieso affelay kapsel.

    gvfan schreef:
    Laten we het zo doen als ik voor donderdag meer dan 100 heb , ga ik helemaal kaal. Maar die zie ik niet gebeuren. Meer dan 50 is sowieso affelay kapsel.


    Zou ik niet te hard zeggen. Hier kunnen reacties héél snel oplopen. Vooral als we het willen zien gebeuren! Je zit nu al op bijna 30! :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    gvfan schreef:
    Laten we het zo doen als ik voor donderdag meer dan 100 heb , ga ik helemaal kaal. Maar die zie ik niet gebeuren. Meer dan 50 is sowieso affelay kapsel.


    Honderd is niet moeilijk, hoor. Je zit hier op Quizlet en er zijn hier genoeg spammerd:'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    gvfan schreef:
    Laten we het zo doen als ik voor donderdag meer dan 100 heb , ga ik helemaal kaal. Maar die zie ik niet gebeuren. Meer dan 50 is sowieso affelay kapsel.

    Je daagt uit hé? Ik denk dat jij vandaag nog je 100 reacties hebt :'D