• Of weten ze niet eens wat het is?

    Mijn vader liep eerst altijd te zeiken dat hij msn een dom programma vond waar geen inhoud in zat, en dat het voor mensen was die geen leven hebben was.
    Kom ik gisteren beneden, zit ie te msnen met een of andere hossel van 'em ._.
    Dus ik zo: 'Je vond msn toch dom?'
    Hij: 'Ja nou. Nu niet meer.'
    Dus ik op dat beeldscherm kijken wat zijn msnnaam is, staat er: 'Magnum45'
    JA SORRY HOOR, WEETJE HOE FOUT DAT IS D: ik ging het aan mijn vrienden vertellen en die vatten het ook allemaal stuk voor stuk meteen dubbelzinnig op.

    Serieus, bah ;_;

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 18:53 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    geen van beide, me moeder mailt wel eens maar dat is gewoon met windows mail. En me vader zit thuis nooit achter de laptop. (alleen op zn werk zegt ie)


    You are the dream. I am the dreamer.

    Allebei mijn ouders niet. Mijn moeder houdt niet zo van computeren. En me vader weet niet eens hoe die aan moet, dus dat lijkt me logisch.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn vader heeft msn, haha


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ja, zelfs mijn oma en opa (nerd)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 20:41 ]


    Judging a person does not define who they are, it defines who you are.

    alleen mijn papa heeft msn. ;D


    -

    Nee, niet dat ik er weet van heb -gelukkig-. Maar mijn pa zou wss ook een geweer als naam nemen x'D


    Blieb-poow-ennuissiekapot

    Nee, mijn oma wel. :')


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Poseidon schreef:
    Haha, mijn moeder heeft 't ook. Maar ze snapt er niks van en gebruikt alleen de mail.


    mijn moeder ook
    en me vader kan amper typen die duurt er bekant een kwatier over om wat te typen


    (Be)lieve in (you)rself

    Gelukkig vindt mijn vader msn raar (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn moeder gebruikt het en me oma ook (:


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    nee :')

    Poseidon schreef:
    Haha, mijn moeder heeft 't ook. Maar ze snapt er niks van en gebruikt alleen de mail.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ja mijn ouders hebben ok msn,, geen gewoon live msn maar Yahoo. maar ze gaan er ijna nooit op. Behalve als ze tegen verre familie willen lullen die we nooit zienxD het is meer voo de mail denk


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Mijn vader heeft msn, maar hij gebruikt het nooit x D


    Pop ate my heart.

    Nee, gelukkig niet zeg, moet er niet aan denken:Y)