• Weet niet of er al een topic van is, maar wat vinden jullie van haar?
    Ik zat met paar vriendinnen erover te praten, want we zagen nog een clip van haar voorbijgaan en we begonnen zo over haar te praten. Paar vonden dat ze probeert de nieuwe Lady Gaga te zijn en alles. Maar wat vinden jullie?


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Na-ah. Ze probeert dat écht niet hoor :'D Ik vind haar goed. Ook haar muziek enzo :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind haar leuker dan Lady GaGa.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    beetje 'gemaakt'.... :')


    waarom is het zo godse koud? :(

    Ik vind haar super vett!
    Ik ben gek op haar kledingsstijl!

    Ik vind haar niet erg goed. Ze ziet er fake uit + ik hou niet van dat soort muziek.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik vind het een dom wicht.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Nee, niet echt wat:-/

    Ik weet niet, maar ergens vind ik haar wel best leuk.


    your eyes are like stars in the night.

    Haar muziek is koel maar ze is zo 'fake'


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind haar irritant :')


    -

    Ik vind d'r stem irritant, ik word persoonlijk misselijk van d'r kop. Kortom, ik vind d'r helemaal niks.


    You move me ......... Kurt

    Ik vind haar een viezerd, een fakerd en iemand die een slecht voorbeeld geeft. Ik bedoel, bijna al haar liedjes gaan over seks, drugs en alcohol, en er zullen vast ook wel kinderen naar haar luisteren?


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ze valt wel mee qua muziek en kledingstijl enzo maar haar 'het hele leven is een grote party' gedoe vind ik af en toe best overdreven. Je kunt dat soms denken, maar soms moet je in het leven even rustig kunnen zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Niets of niemand probeert de nieuwe Gaga te zijn, want dat kan sowieso niet eens :Y)(nerd).

    Iedereen heeft in Hollywood zogezegd een eigen stijl maar ze halen nu eenmaal veel inspi bij elkaar.

    Persoonlijk vind ik Kesha een beetje een afgelikte boterham :x. Gewoon door haar overkomen.Ze ziet er, zo komt ze op mij over, als een vies goedkoop meisje dat ik gewoon niet graag in mijn buurt zou willen hebben.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind haar niet bepaald leuk.