• man dit wordt gwn eng!

    ik heb zeg maar een soort gave.
    Ik zie de toekomst. Ik lieg niet.
    Ik zie dingen die gaan gebeuren. Ik zie bv een beeld, van mijn familie die bij elkaar zitten. Heel stom maar dat komt uit en meestal wordt er dan iets belangrijks besproken
    Ik wist dat mijn ak lerares zwanger was. dat klopte en ik weet dat het een meisje wordt. Het is nog niet geboren maar ik weet het gwn.
    Ik zie dat in dagdromen of dromen, of gwn als ik aan het staren ben.

    Dit wordt steeds enger. Erger nog mijn moeder gelooft het niet! Die zegt dat ik teveel twilight lees!

    iemand tips, of het zelf meegemaakt, of ook een soor gave hebben??


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Dat heb ik ook soms. Dan droom ik iets en gebeurt het de dag erna, fso.

    Lavender schreef:
    (...)

    das lastig uit alles opmaken wat er gebeurd, bij mij is het dus letterlijk


    Ah,bij mij geeft het een beetje informatie weer.
    En je gaat me misschien niet geloven(respecteer ik
    trouwens) als er iets gebeurd dan heb ik het gevoel dat ik dat al eerder meegemaakt.In een ander leven of zo.Ik heb dus elke keer als ik iets doe een déja vu creapy..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik kan je niet helpen, ik heb dat niet.


    All this dampness is damp.

    Virgo schreef:
    (...)

    Ah,bij mij geeft het een beetje informatie weer.
    En je gaat me misschien niet geloven(respecteer ik
    trouwens) als er iets gebeurd dan heb ik het gevoel dat ik dat al eerder meegemaakt.In een ander leven of zo.Ik heb dus elke keer als ik iets doe een déja vu creapy..


    ja dat heb ik ook soms. dat heb ik nie gezien maar denk ik. heb ik dit niet eerder meegemaakt?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Lavender schreef:
    (...)

    ja dat heb ik ook soms. dat heb ik nie gezien maar denk ik. heb ik dit niet eerder meegemaakt?


    Echt,ik word er krakjorum van.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb het heel veel gehad toen ik een jaar of 2/3 jonger was. Nu heb ik het niet meer en ik ben er best blij mee. Het verwarde me alleen maar.


    your eyes are like stars in the night.

    Thingies schreef:
    Oh, daar beginnen we weer. Nu gaat half Quizzol weer zeggen dat ze dat ook hebben ¬¬

    Dat gebeurt wel vaak ja, en dan word het niet meer sirieus genomen tegenover de mensen die het echt hebben! Die gave dan he, want er zijn mensen die het weldegelijk hebben!

    ik geloof daar niet in, sorry ;x


    -

    Ik geloof je best. Ik heb het zelf ook, maar dan via mijn dromen. Het is echt bizar maar ik zie soms de dingen die zullen gebeuren, maar ook dingen die gebeurd zijn, waar ik niet bij was. Om je een voorbeeld te geven: Ik had een vriendin die authistisch was, en we waren over onze opa's aan het praten. Toen vertelde ze dat haar opa dood is, maar ze wou er niet over praten. Die nacht heb ik gedroomd over iets héél bizars. Op die manier sterven héél weinig mensen, maar toen ik haar erover vertelde de volgende dag, begon ze te huilen en zei ze dat haar opa zo was gestorven. De treinramp in Buizingen heb ik ook gezien, en eergisteren weer wat anders, maar daar praat ik liever niet over (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Heb soms een dejavu gevoel, maar dats niks bijzonders. xd


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik heb t zelf niet, dus k kan je niet helpen...
    Mr k vind t wel apart, en k denk ook wel dat t kan allemaal. Ook reëncarnatie enzow, ik denk dat t wel kan. Mrgoed, toch wil ik t eerst zien en dan pas glove (cat)


    Inspiration can hit you any time

    Mijn moeder kan dat ook :X Dit kan als ze haar hand op je buik legt je buikpijn overlaten gaan.. Ook zag ze bij een kennis van ons dat haar babytje een jongen ging worden en inderdaad, het is geboren en het is een jongen :o Ze zei dat ze toen ineens een beeld voor zich kreeg met hoe dat jongetje eruit zag :o
    Ik geloof je wel hoor :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik geloof zulke dingen niet :')


    -

    Cloudburst schreef:
    Sorry. Ik sluit niet uit dat dit mogelijk is, maar ik geloof het niet.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik heb het wel eens dat ik iets droom wat uitkomt. Maar dat is gewoon iets kleins en ik denk dat iedereen zoiets wel eens heeft. Ik geloof hier eigenlijk niet zo in -hiermee bedoel ik niet dat je liegt hoor. (:

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 18:41 ]