• Dat is de 'discussie' die ik en Xetha nu aan het voeren zijn op msn.

    Ik zou persoonlijk een eeuwig/onsterfelijk leven boven de dood kiezen. Er is niets waar ik nieuwsgieriger naar ben als wat er met deze aarde zal gebeuren. En wat er allemaal te ontdekken is wat je in slechts één leven niet kunt ontdekken. Maar ook vele andere dingen waar ik niet zonder zou kunnen.

    Xetha daarentegen is juist verschrikkelijk nieuwsgierig naar wat er na de dood komt en zou dit eerder kiezen. (Ik zou dit pas kiezen na dat ik alles hier gehad zou hebben... na 3000 jaar ofzo.)

    Wat zouden jullie kiezen als jullie de keus hadden tussen het verkennen van het hiernamaals of een onsterfelijk leven?

    Ik zou echt voor onsterfelijkheid gaan. [Als ik maar wat geliefden of mijn ware liefde mee kan nemen, anders zou het al veel moeilijker worden] En ik denk dat ik 1 van de weinige ben op deze planeet die dit écht zou willen. Daarna heb ik nog genoeg tijd om een volgende plek te verkennen zoals het hiernamaals. :')

    Dus, hiernamaals of onsterfelijkheid?
    Graag ook een uitleg waarom en geen gequote van anderen. Ik wil weten wat jóuw eerste ingeving is.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 16:52 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hiernamaals, ik zou absoluut niet eeuwig willen blijven leven. Zelf geloof ik dat als je dood gaat dat je daarna ergens ander terecht komt. (Dat je steeds opnieuw begint) Dat je als het ware steeds een soort van level hoger gaat. Dat je eerst iemand slechts bent en dan minder slecht etc. Tot je uiteindelijk liefde wordt. Het klinkt echt vreemd ik weet het, maar zo denk ik erover.
    Ik zou dus persoonlijk voor het hiernamaals kiezen.

    Ik wil liever naar het hiernamaals. Van daaruit kan ik ook best bekijken wat er met de wereld gebeurd. Ik wil hier niet blijven hangen, terwijl iedereen om mij heen doodgaat. Ik haal uit het leven wat ik kan en geniet ervan. Laat het hiernamaals maar komen, als het tijd is.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Een Steen der Wijzen, dat heb ik nodig :'D

    Give me death :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Geesz schreef:
    Ik zou voor eeuwige jeugd kiezen, maar na een jaar of 2000 naar het hiernamaals. Maar dan moeten de mensen van wie ik houd wel mee, anders ga ik liever meteen dood.

    Indeed, die net zo jong blijven dan :9~


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Indeed, die net zo jong blijven dan :9~

    Anders zit jij als jong persoon naast een verrimpelde Jeroen straks hahah :'D Zie het al voor me.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Anders zit jij als jong persoon naast een verrimpelde Jeroen straks hahah :'D Zie het al voor me.

    Hahaha nou nee dankje :'D Dan maak ik het wel uit en ga ik lekker op jacht x'D


    -

    ik geloof in reïncarnatie, dus eigenlijk wil ik dan allebij. Eerst ga je dood en kom je in een soort hiernamaals. Maar dan kom je ook weer hier terug op aarde. Een eeuwig leven lijkt me niet echt iets voor mij, dan word het hier ook nog eens overbevolkt op aarde

    Het hiernamaals. Ik zou niet eeuwig op de aarde rond willen blijven lopen, na mijn 80ste heb ik het wel bekeken misschien zelfs wel eerder.
    Ik kijk niet tegen de dood op en daarom kan ik deze keuze ook makkelijk maken, tenzij het een onnatuurlijke dood is. Hiermee bedoel ik verdrinking, levend begraven of vermoord worden daar zou ik dan wel tegen op kijken.
    Maar door ziekte, ongeluk, natuurlijke dood of iets dergelijks kijk ik niet tegen op.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik kies het eeuwige leven :)
    Leven voor altijd lijkt me best leuk :)
    Maar langst de andere kant, het hiernamaals spreekt me ook wel aan :)
    ik heb me altijd al afgevraagd wat er met je ziel en zo gebeurt als je dood bent :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga gewoon dood aan het einde van dit leven. Dan ga ik ergens anders verder waar ik mezelf verder kan ontwikkelen en kan leren. (nerd) Vat het op zoals je het op wilt vatten (krul).


    Wie du mir, so ich dir.