• of hoe je het dan oo schrijft.

    Maar ik kreeg gister dus van m'n moeder te horen dat die word afgeschaft!
    Dus dan kunnen alleen nog de 'rijkeluiskindjes' studeren, maar dat is toch niet eerlijk!

    Wat nou als wij willen studeren, en het is al afgeschaft? God o god, maar om dit topic een beetje nuttig te houden : wil jij gaan studeren ?!


    Live life like a raver.

    Kassiewijle schreef:
    Hmm, er komt i.p.v. de studiefinanciëring dan een leenstelsel, dus dan moet het nog steeds voor iedereen mogelijk zijn om te studeren. Dat betekent dus wel dat je moet lenen. Ik heb ook liever dat ze de stuffi behouden, maarja. Ze laten 't heus niet zover komen dat alleen 'rijkeluiskindjes' kunnen studeren.


    Dan ben je +/- 22 als je van school afkomt, met een enorme schuld-.-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja idd, met een dikke schuld.


    Live life like a raver.

    Spain schreef:
    Ze willen het gaan afschaffen. En dan kan ik niet meer studeren, wat ik heel graag wil. Ik wil International Bussniss economics studeren. Dus dan is het dag studie en hallo Job.

    Maar ik heb nog iets belachelijks gehoord. De studiefinanciering zou worden afgeschaft voor iedereen behalve Marrokanen. Dus hun zouden hun studie dan nog wel gefinancierd krijgen, omdat ze anders niet kunnen studeren ofzo. Alsof Nederlanders/andere allochtonen het wel kunnen betalen S:. Dat heb ik van een vriendin, die het ergens had gelezen.


    Nou lekker is dat, dan kan ik niet gaan studeren. Wij hebben het al niet echt breed, gaan ze zulke rotdingen bedenken. Een opleiding is hartstikke duur >.>


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Waaaat lees ik nu o_o "Door de ov-jaarkaart te versoberen (korting in plaats van gratis reizen) bespaart de schatkist ook nog eens 200 miljoen in 2020.". Owee als ze dat gaan doen :/


    "I shut my eyes in order to see.'

    Spain schreef:
    (...)

    Dan ben je +/- 22 als je van school afkomt, met een enorme schuld-.-'

    Ja, ik praat 't ook niet goed hoor x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kassiewijle schreef:
    (...)
    Ja, ik praat 't ook niet goed hoor x)


    Ik bedoelde het ook niet aanvallend. Ik ben gewoon nog al fel als het over mijn toekomst gaat.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.