• of hoe je het dan oo schrijft.

    Maar ik kreeg gister dus van m'n moeder te horen dat die word afgeschaft!
    Dus dan kunnen alleen nog de 'rijkeluiskindjes' studeren, maar dat is toch niet eerlijk!

    Wat nou als wij willen studeren, en het is al afgeschaft? God o god, maar om dit topic een beetje nuttig te houden : wil jij gaan studeren ?!


    Live life like a raver.

    Studiefinanciéring, is dat zoals bij ons als een studiebeurs?

    Edit: Ja, ik wil rechten gaan studeren.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 11:25 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik wil gaan studeren, ja.


    Never run out of reasons to smile...

    Nou school in Nederland kost sowieso al veel meer dan in België :X.
    Dus in België zal het niet voor rijkeluiskindjes zijn. Maar dat kan men toch niet zomaar afschaffen?
    Of wel dan?

    Ik ga studeren :Y)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 11:25 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Cloudburst schreef:
    Studiefinanciéring, is dat zoals bij ons als een studiebeurs?


    Ja, ik denk het wel. Gewoon dat je geld krijgt van de overheid om te studeren.


    Live life like a raver.

    Echelon schreef:
    (...)

    Ja, ik denk het wel. Gewoon dat je geld krijgt van de overheid om te studeren.

    Jops, da's dus hetzelfde als een studiebeurs ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Echelon schreef:
    (...)

    Ja, ik denk het wel. Gewoon dat je geld krijgt van de overheid om te studeren.


    En dat gaan ze afschaffen? Dat is bijna... discriminatie voor de minder rijke mensen. ;o


    If we had not a soul, music would have created it.

    Het is nog niet zeker of de studiefinanciering wordt afgeschaft. Er is wel sprake over door een aantal partijen maar ik heb nergens een officieel bericht zien staan.

    edit: Ik studeer nu aan de NHL in Leeuwarden Verpleegkunde.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 11:39 ]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ze willen het gaan afschaffen. En dan kan ik niet meer studeren, wat ik heel graag wil. Ik wil International Bussniss economics studeren. Dus dan is het dag studie en hallo Job.

    Maar ik heb nog iets belachelijks gehoord. De studiefinanciering zou worden afgeschaft voor iedereen behalve Marrokanen. Dus hun zouden hun studie dan nog wel gefinancierd krijgen, omdat ze anders niet kunnen studeren ofzo. Alsof Nederlanders/andere allochtonen het wel kunnen betalen S:. Dat heb ik van een vriendin, die het ergens had gelezen.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 11:40 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eigenlijk kunnen ze dat toch niet maken? We leven in een maatschappij waar het hebben van een diploma erg belangrijk is geworden, hoe meer of hogere diploma's hoe beter, dus dat betekent dan toch een ramp voor het land, niet dan?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Spain schreef:
    Ze willen het gaan afschaffen. En dan kan ik niet meer studeren, wat ik heel graag wil. Ik wil International Bussniss economics studeren. Dus dan is het dag studie en hallo Job.

    Maar ik heb nog iets belachelijks gehoord. De studiefinanciering zou worden afgeschaft voor iedereen behalve Marrokanen. Dus hun zouden hun studie dan nog wel gefinancierd krijgen, omdat ze anders niet kunnen studeren ofzo. Alsof Nederlanders/andere allochtonen het wel kunnen betalen S:. Dat heb ik van een vriendin, die het ergens had gelezen.


    omg, dat vind ik echt disriminatie voor de blanken ?


    Live life like a raver.

    Marshmellow schreef:
    Eigenlijk kunnen ze dat toch niet maken? We leven in een maatschappij waar het hebben van een diploma erg belangrijk is geworden, hoe meer of hogere diploma's hoe beter, dus dat betekent dan toch een ramp voor het land, niet dan?


    Nou, waarschijnlijk zal de economie steeds verder inzakken omdat wij een kennisland zijn. Als maar weinig mensen studeren is er steeds minder kennis. We zullen dan eerder terug gaan in het verleden met de Industriele revolutie. Lage lonen, slechte arbeidsomstandigheden enzovoort.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Echelon schreef:
    (...)

    omg, dat vind ik echt disriminatie voor de blanken ?


    Eigenlijk voor iedereen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat zou zó lame zijn, ben ik bijna 18 en dan krijg ik niks.. :|


    -

    Hmm, er komt i.p.v. de studiefinanciëring dan een leenstelsel, dus dan moet het nog steeds voor iedereen mogelijk zijn om te studeren. Dat betekent dus wel dat je moet lenen. Ik heb ook liever dat ze de stuffi behouden, maarja. Ze laten 't heus niet zover komen dat alleen 'rijkeluiskindjes' kunnen studeren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil graag gaan studeren, ja. Maar zoals Marshmellow al zei: in Nederland is studeren sowieso al veel duurder dan in België. Hier zal het dus nooit zover komen dat als studentenbeurzen worden afgeschaft dat dan alleen nog maar 'rijkeluikindjes' kunnen studeren.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 11:55 ]


    Only losers can act the way you do