• Zo'n drie jaar geleden heb ik een jaar lang gedieet. Ik ben toen 15 kg afgevallen. Ik werd gepest dat ik dik was. Stilletjes aan met de jaren is er opnieuw 4 kg bijgekomen. Maar ook groeide ik. Ik heb een buikje, maar niet al te erg. Ik ben niet dik maar ook niet slank dus.
    Nu wil ik volgend jaar maatschappelijke veiligheid volgen. En daar heb je veel sport in. Omdat ik voordien nooit aan sport deed ben ik begonnen met lopen, zwemmen en springtouwen. Ik eet normaal, zoals ik altijd eet. Ik snoeper zelden tot niet. Wel drink ik iedere dag een blikje ice-tea.
    Overlaatst stond ik op de weegschaal en ben van 59 naar 61 kg gegaan. Ineens!

    Ik heb gehoord van een vriendin dat dit kan komen doordat ik meer spieren krijg door het sporten. Maar kan je dan echt ineens meer gaan wegen?
    Ik wil niet opnieuw gaan dieeten. Of toch niet drastisch, omdat het de vorige keer een beetje de slecht kant op ging.
    Want anderen van me denken kan me niet schelen, maar hoe ik mezelf nu voel, dat stoort me een beetje.

    Joker schreef:
    Spieren wegen meer dan vet.

    Joker schreef:
    Spieren wegen meer dan vet.


    None but ourselves can free our minds.

    Hetzelfde bericht als iedereen aan het quoten is. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'