• Waarom worden alle topics die leven brengen op Q verplaatst naar het offtopic?
    Vind je het gek dat Q. zo dood is.
    Who agrees?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik denk omdat het anders te chaotisch word ofzo? (hoe schrijf je dat woord eigenlijk?)


    You’re falling into history.

    Een beetje.


    Live life like a raver.

    Omdat het een Onzin-topic is :) Daar is het subforum off-topic voor. Daar mag je gerust verder kletsen, het topic hoeft niet non stop bij active topics te staan. Daar is het net iets te onzinnig voor. Voor verdere vragen A.u.b een mod PB'en, en geen topic openen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Half. Je moet gewoon aan het eind van je topic een goede vraag stellen dan word het niet verplaatst haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eigenlijk vind ik het wel logisch dat die naar Offtopic worden geplaatst. Anders dan is er niets nuttigs meer te vinden in het forum. Bovendien, er komen uiteindelijk toch maar ruzies van. Hiervan ook trouwens XD


    Life is hard and then we die

    Omdat die topics meestal zo zinloos zijn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rickjuh schreef:
    Omdat het een Onzin-topic is :) Daar is het subforum off-topic voor. Daar mag je gerust verder kletsen, het topic hoeft niet non stop bij active topics te staan. Daar is het net iets te onzinnig voor. Voor verdere vragen A.u.b een mod PB'en, en geen topic openen.

    Haast niemand reageert daar .. o_x
    Dan is dat ook nutteloos, want je wilt mensen die reageren. Ik vind het onzin :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    Eigenlijk vind ik het wel logisch dat die naar Offtopic worden geplaatst. Anders dan is er niets nuttigs meer te vinden in het forum. Bovendien, er komen uiteindelijk toch maar ruzies van. Hiervan ook trouwens XD

    Waarom komt hier ruzie van? ;p
    Ik vraag even serieus iets.
    Ik ga niemand aanvallen, ik beloof het.
    (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    Eigenlijk vind ik het wel logisch dat die naar Offtopic worden geplaatst. Anders dan is er niets nuttigs meer te vinden in het forum. Bovendien, er komen uiteindelijk toch maar ruzies van. Hiervan ook trouwens XD

    Nou het spijt me zeer, maar de topics die geopend worden de laatste tijd zijn ook zeer niet nuttig (:


    -

    Dat is jou mening. Maar een onzin topic blijft een onzin topic. Als iedereen een topic opent met aanbid mij, word het een chaos, daarom. :]

    Hopelijk is het een beetje duidelijk nu. =)

    Slottie


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.