• Kijk ik heb twee leuke(oke ik vind ze leuk) ideeën voor een storie.dus hier hebben jullie twee ideeën zeg even welke jullie het leuks vinden:

    idee 1:
    De nederlandse Katniss is de wereldberoemde Katy.Als ze op een dag aan haar Amerikaansetour begint gebeurt er iets vreemd.Als ze haar eerste concert geeft in Seattle valt haar oog op een hele vreemde maar ook aantrekkelijke jongen.

    Als Seth Clearwater op een dag verplicht wordt om met zijn zus Leah naar een concert gaan van Katy veranderdt zijn leven.Want hoe kan hij nou worden ingeprent op een beroemdheid?!

    Twee verschillende verhalen die naar elkaar toe werken.

    idee 2:
    Seth Clearwater wordt verplicht gesteld om mee te gaan naar een concert van Hannah Montana.Daar wordt hij ingeprent!En niet op een of andere fan.Nee op mevrouw Hannah zelf.

    Als Miley Stewart gedwongen wordt om met haar vader en broer mee te gaan om haar vaders goeie vriend Billy Black op te zoeken ziet ze geen andere oplossing om haar beste vriendin Lilly mee te vragen.Maar dan komt ze Seth tegen een aardige jongen.Maar seth raakt in de war.Want hoe kan hij op Hannah Montana en Miley Stewart ingeprent zijn?
    De Quilletes komen voor een raadsel te staan.En zij niet alleen.Miley en Lilly weten het ook niet meer.


    De ideeën lijken een beetje op elkaar alleen in de ene komt Hannah Montana in voor en in de andere niet.

    Welke vinden jullie leuk:
    1 of 2.
    En zou jullie het zelf lezen?
    En welke titel


    "Ignite, my love. Ignite."

    Idee 1 :)
    Famouse love
    ik weet eigenlijk ook helemaal niets xD

    idee 1
    ja dus laat je het me weten als het online staat?
    ik ben slecht in titels, sorry


    Change, the only good thing in this world.

    idee 1

    wil je laten weten als ie online staat

    love between a famous girl and a werewolf?

    ben slecht in titels bedenken

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 20:51 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Idee 1(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Idee 1 lijk me wel veat! Ik zou echt geen titel weten, sorry. xd Wil je laten weten als hij online staat? <3


    Never wait for perfection, just make it.

    ik denk dat eht 1 wordt


    "Ignite, my love. Ignite."

    1


    Live life limitless.

    het wordt 1 dit topic kan gesloten worden


    "Ignite, my love. Ignite."