• Evelien( LuckyStarXx)en ik (TOMxKxBITCH) gaan een serie beginnen. Hij gaat gaan over Zornik en Tokio Hotel. We hebben alleen nog maar een paar rolletjes nodig. We pakken NIET de eerste maar de BESTE.


    Dit is welke Informatie we moeten hebben.
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Hobby's:
    Likes:
    Dislikes:
    Foto:
    Tekstje:



    Te verdelen Rollen:

    *Dochter Tom (Zornik)+vriendin hoofdrolspeelsters is TH-lover: BEZET dr LOLLIPOPX3.

    *Eeen paar Gefreakty TH-Fans(4):1. BEZET dr sjeel.
    2.BEZET dr SEXBOMBillx3.
    3.BEZET dr MissTom.
    4.BEZET dr sasTH


    *Bf van Bill:BEZET dr TrashQueen.

    *Bf van Tom:BEZET dr xNIJNTJE.

    *Vriendin Georg:BEZET dr AnneliPoesz.

    *Vriendin Gustav:BEZET dr SweetWishes.

    *Bf Georg:BEZET dr kimxgeorg.

    *Bf Gustav: BEZET dr KarinxTommi.

    *Manager Zornik:BEZET dr carine


    We kiezen de Best passende Niet de eerste,!!!

    Charissa en Evelien.x3


    *He's the one.

    Rol:Maakt niet aus!

    Naam:Lindaa

    Leeftijd:17

    Hobby's:Concerten, Gitaar spelen, Liedjes+ gedichten schrijven

    Likes:RockMuziek, Zon, Piercings, Tatoo's, TH

    Dislikes:Huppels, Barbie's, Wanabee's, Nurts

    Foto:http://i158.photobucket.com/albums/t87/babyballoongirl/Scene%20Hair/BrookelleBones2.jpg

    Tekstje:

    heey ik ben Linda maar Noem me maar liever linn!, ik ben 17 wat een kutleeftijd is want mag nog niet auto rijdenxD, ik Ben een Lief persoontje maar als het moet heb ik wel een grote bek, ik ben dol op gitaar spelen en zingen, vaak schrijf ik ook nieuwe liedjes en gedichten als ik me kutvoel(tja kutverleden),maar gelukkig begrijpen mijn vrienden dat!, ze weten alles van Mijn verleden af en steunen mij ermee, Verder ga ik heel vaak naar een Concert van bijvoorbeeld Bullet for my valentine, Bless the Fall enz, en Ik ben Eeen mega Fan Van TH(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Rol: bf van Tom, Bill, Georg of Gustav. Of vriendin van Gustav of Georg.
    Naam: Angéla
    Leefdtijd: 17
    Hobby's: Zingen, dansen, acteren, msn en shoppen
    Likes: Uitslapen, fietsen, rondhagen.
    Dislikes: (dat is toch niet leuk :S) Vroeg opstaan, gezeur van ouders en bitches.
    Foto: http://www.quizlet.nl//fotoboek/view.php?id=67362
    Tekst:
    Hey!
    Ik ben Angéla.
    Ik ben 17 jaar en ik hou van gek doen enso. En ik haat mensen die denken dat ze beter zijn dan mij. Zit in klas 6a atheneum. Heb bijna alleen jongens als vrienden en 1 vriendin. Ik ben aardig, eigenwijs, verlegen en creatief. Ik heb 2 broers. Zit vaak te kloten onder de lessen. Maar haal wel hoge cijfers. Ben geen one-night stander! Maar wel voor een vriendje in. Ik heb rood/bruin haar. Bruine ogen. En sproeten. Lievelings kleuren: Rood, zwart of paars.
    Greetz Sjeel

    Heb hem verandert :D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Rol:Maakt niet aus!

    Naam:Lindaa

    Leeftijd:17

    Hobby's:Concerten, Gitaar spelen, Liedjes+ gedichten schrijven

    Likes:RockMuziek, Zon, Piercings, Tatoo's, TH

    Dislikes:Huppels, Barbie's, Wanabee's, Nurts

    Foto:http://i158.photobucket.com/albums/t87/babyballoongirl/Scene%20Hair/BrookelleBones2.jpg

    Tekstje:

    heey ik ben Linda maar Noem me maar liever linn!, ik ben 17 wat een kutleeftijd is want mag nog niet auto rijdenxD, ik Ben een Lief persoontje maar als het moet heb ik wel een grote bek, ik ben dol op gitaar spelen en zingen, vaak schrijf ik ook nieuwe liedjes en gedichten als ik me kutvoel(tja kutverleden),maar gelukkig begrijpen mijn vrienden dat!, ze weten alles van Mijn verleden af en steunen mij ermee, Verder ga ik heel vaak naar een Concert van bijvoorbeeld Bullet for my valentine, Bless the Fall enz, en Ik ben Eeen mega Fan Van TH(H)


    zeker dt je geen bepaalde wilt??


    *He's the one.

    Rol: Vriendin Gustav
    Naam: Anneli
    Leeftijd: 18
    Hobby's: Dansen
    Likes: Party, drinks
    Dislikes: Huppels
    Foto: http://i274.photobucket.com/albums/jj243/whale_taffy/scene/byootaful.jpg
    Tekstje: Stuur ik je in PB
    Ps: Dit is AnneliPoesz die dit schrijft x)


    iloveyou !

    Rol: vriendin gustav

    Naam: Samm Mulder

    Leeftijd: 16

    Hobby's: sporten.uitgaan en shoppen mer vriendinnen

    Likes: chocolade,vriendinnen,gustiee,uitslapen

    Dislikes: regenregen en kou

    Foto: mag je zelf weten

    Tekstje: dudes! samm joe is de naam.nou eigenlijk mijn bijnaam maar skit! verder ben ik heeel eigenwijs en ben niet op mijn mondje gevallen.ik ga graag uit met mijn vriendinnen en vrienden. verder huil ik niet in het bijzijn van mijn vriendinnen

    Van SweetWishes

    Rol: Vriendin Gustav

    Naam: Stéfani

    Leeftijd: 17

    Hobby's: Hiphop

    Likes: Vrienden, familie, chocolade en feesten

    Dislikes: WannaB's

    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67073

    Tekstje:

    Heey mensen ^^

    Mijn naam is Stéfani en ik ben 17 jaartjes jong. Als ik begin met praten stop ik soms gewoon niet :P. Mijn karakter is ; Koppig, brutaal, grote mond, komt op voor haar mening. Niet iedereen vind dat leuk maar langs de andere kant kan ik ook lief zijn en goed luisteren en gevoelig. Ook kan ik goed raadgeven en ik ben 100% te vertrouwen. Oowjah en ik ben dol op chocolade ^^. Mijn hobby is hiphop.
    Bubaai<3

    *Bf van Gussie!
    (info komt zo;))


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ö
    Je moet xNIJNTJE als Bf van Tom pakken.
    Raquel is sweet<3

    En SweetWishes voor vriendin van Gustav want zij heeft nog in bijna geen enkele serie een rol :(

    (...)

    zeker dt je geen bepaalde wilt??

    Het maakt Niet Uit, aleen geen Manager, Verder maakt het niet uit,je mag zelf beslissen waar je me het beste bij vindt passenxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ow als LOLLIPOPX3 SweetWishes als vriendin van Gustav wilt mag je mijn informatie wel voor Vriendin Georg pakken! x)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Rol: Gefreakte fan.
    Naam: Angéla.
    Leeftijd: 19.
    Hobby's: Hele dag naar TH luisteren, hun posters zoenen en naar hun posters staren!
    Likes: Myself, Tokio Hotel.
    Dislike: TH haters en huppelkutjes.
    Foto: Maakt nie uit.
    Tekstje:
    Haai. Ik ben Angéla. Ze noemen me een gestoord iemand. Ik ben brutaal en eigewijs. Ik ben ontezettend fan van tokio hotel. En omg wat zijn ze toch lekker. *smak* Kus ff een poster. Ze zijn leuk hè?
    Gr. Angéla
    Ik weet dat het al mijn 2de is maar ik heb er plezier in. Zo ben ik in het echt niet. Als sommige dat mogen denken.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ik heb ff wat veranderdxD

    Rol: BF Gussie

    Naam: Karin

    Leeftijd: 17

    Hobby's: Gussie Plagen,leuke dingen doen,foto's maken;),Koken;)

    Likes: m'n BF's,vrienden&vriendinnen;),Foto's maken,Horrofilm's;)

    Dislikes: Huppels,wannabe's,ThHaters!

    Foto: http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=67466

    Tekstje:
    Heey!
    Ik ben Karin;)
    Ik ben 17 jaar oud,heb donkerblond haar en groen/blauwe ogen.
    Ik kan goed overweg met Gustav mijn Bf.
    Ik ben niet zoo'n iemand die achter zijn geld aan zit.ik ben ook geen gillende fan.Ik weet dat Gustav daar soms een hekel aan heeft;)
    ik geef Gustav meestal goed raad. Ik weet ook geheimen van hem,maar die ga ik niet aan jou neus hangen!:P
    mij kun je vertrouwen ik vertel geen geheimen door!
    Kom niet aan mijn vrienden,want ik heb op karate gezetten en kan zo je nek breken!!(A)Als je me niks doet,ben ik meestal wel aardig;)

    See Ya!«33


    [ Laat je me weten of ik de rol heb of niet??(A)]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    bedankt voor de rol ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Thnx voor de rol. Ik krijg gwn de slappe lach.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3