• You can't give up your dreams (dance story)

    Elizabeth (16) is een geweldige balletdanseres, ze heeft geen ouders meer en heeft alles geleerd van een oudere vrouw die vroeger zelf danseres is geweest. Zij is ook haar voogd. Ze doet auditie voor een dansschool, maar wordt daar op het randje afgewezen. Ook haar voogd overlijd. Dan staat ze alleen. Ze stopt met dansen en kraakt een pand, daar wordt ze erg ziek en als ze een baantje heeft in een club wordt ze opgevangen in het huis van haar collega, die ook haar nieuwe bf wordt. Iedere dag ziet ze dansers langslopen naar een dansschool tegenover. Ze besluit dat haar voogd niet had gewild dat ze stopte met dansen en begint weer. Maar het doet teveel pijn. Dan ontmoet ze Tommy, een geweldige danser die haar heeft zien dansen...


    dit wordt de story
    ik zoek nog de volgende rollen.

    - oude vrouw die dansles aan Elizabeth geeft
    - danspartner Tommy (tommy zit wel op die school)= RoseRoulette
    - bf Elizabeth oude woonplaats= pixieblack
    - meisjes uit kraakpand= Isthar, EstrellaVida
    - collega's club= TheDeadGirl, AmberCullen
    - baas club= Attidude
    - collega club waar ze bij in huis mag komen=Fantasique


    ik maak de rollen bekend als er genoeg keuzes zijn

    dit moet je invullen

    Rol
    naam+ achternaam
    leeftijd
    karakter (goede uitleg en veel ander zowieso geen rol)
    uiterlijk
    foto
    hobby's
    extra
    goede titel??
    melden als hij er is? en als je rol hebt?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 19:20 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    volgens mij vind of niemand het leuk of slaapt iedereen noghalf


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Meisjes uit kraakpand!!! Ehm wat wil je van me weten? xD

    EstrellaVida schreef:
    Meisjes uit kraakpand!!! Ehm wat wil je van me weten? xD


    oeps oja. ik wist dat ik iets vergeten was


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    AnoukCullen schreef:
    (...)

    oeps oja. ik wist dat ik iets vergeten was

    -Ligt plat- Niks nieuws ik lig altijd PLAT...xD

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 11:15 ]

    ROL: -Jij oowk vergeten xD-:Meisjes uit kraakpand!
    Naam+ achternaam: Sevda Estrella
    Leeftijd: Jaar jonger dan hoofdpersoon :P
    Karakter: Verlegen, bang, soms naïf, opgewekt, duister, soms hyper soms rustig wisselt heel snel af, soms melig soms sirieus wisselt ook vaak af, klunzig, vriendelijk, behulpzaam, zorgzaam, loopt vaak tegen grote ramen op en laat heel veel vallen als ze zenuwachtig is, lijkt qua uiterlijk gothic, maar is van binnen heel vrolijk en kleurrijk, onbegrepen, eenzaam, vind het moeilijk vrienden te maken, denkt altijd achteraf aan de foute die ze maakt, denkt vaak na voordat ze iets zegt, is snel gekwetst, verdrietig verleden.
    Uiterlijk: Bruin haar, niet donker niet licht er tussenin, redelijk lang haar, donker bruine ogen, lange gekrulde wimpers, lichtbruine lippen, diamant vormig gezicht, zandloper figuur, niet dun niet dik, draagt veel zwart maar GEEN make-up, licht getint.
    Foto: Het is niet echt een foto, het is een Victoria tekening maar ik lijkt er erg veel op... Klik ;p -Op kleding na dan xD-
    Hobby's: Freestyle dansen, zingen -treurige liedjes-, lezen, snachts uit het raam kijken, schrijven, fantaseren, dromen.
    Extra: ik ben een heel dromerig persoon dagdromen die ik de hele dag door, en mijn dromen snachts daar kan ik de waarheid uit halen, ik heb voorspellende dromen die ik begrijp. Zeg maar, moelijk uit te leggen...
    ExtraExtra: Ze is half Nederlands half Spaans. Praat snel. Heeft wel wat temprament, is niet gierig en kan niet goed met liefde om gaan. Vader en moeder zijn gescheiden, haar vader was Spaans en die is terug naar spanje, hem heeft ze al sinds haar 4e niet meer gezien, en ze is weggelopen bij haar moeder vanwegen haar stiefvader.
    Titel: Is leuwk!
    Melden: Mag hoeft niet.
    En als ik de rol heb: Ben ik blij xD

    Heb je hier genoeg aan?
    xx

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 12:00 ]

    rol: meisjes uit kraakpant
    naam+achternaam: Summer Atelian
    leeftijd: 15
    karakter: aardig, zorgzaam, achterdochtig, niet snel beledigt, soms beetje druk, kan serieus zijn, behulpzaam, tegen over gestelde van bang, vrolijk, heeft altijd hoop zelfs als alles op instorten staat, kleurrijk
    uiterlijk: blond lang haar, blauwe ogen, slank, niet zo lang, volle wimpers, weinig naar geen make- up.
    foto: http://97.74.93.55/images/stories/tvshows/GossipGirl/GGPromo2/taylor-momsen-gossip-girl.jpg
    hobby's: hiphop dansen, muziek luisteren, buiten zijn, shoppen (als ze genoeg geld heeft, wat ze meestal niet heeft) en gewoon gezellig met vrienden bij elkaar.
    extra: Ze is weg gelopen van huis omdat ze niet van haar ouders mocht hiphop dansen, ze beschouwd daardoor mensen snel als haar eigen familie.
    titel: is leuk!
    en melden!! natuurlijk xd

    heb je hier genoeg aan??

    x

    Ishtar schreef:
    rol: meisjes uit kraakpant
    naam+achternaam: Summer Atelian
    leeftijd: 15
    karakter: aardig, zorgzaam, achterdochtig, niet snel beledigt, soms beetje druk, kan serieus zijn, behulpzaam, tegen over gestelde van bang, vrolijk, heeft altijd hoop zelfs als alles op instorten staat, kleurrijk
    uiterlijk: blond lang haar, blauwe ogen, slank, niet zo lang, volle wimpers, weinig naar geen make- up.
    foto: http://97.74.93.55/images/stories/tvshows/GossipGirl/GGPromo2/taylor-momsen-gossip-girl.jpg
    hobby's: hiphop dansen, muziek luisteren, buiten zijn, shoppen (als ze genoeg geld heeft, wat ze meestal niet heeft) en gewoon gezellig met vrienden bij elkaar.
    extra: Ze is weg gelopen van huis omdat ze niet van haar ouders mocht hiphop dansen, ze beschouwd daardoor mensen snel als haar eigen familie.
    titel: is leuk!
    en melden!! natuurlijk xd

    heb je hier genoeg aan??

    x

    Ik denk dat je dapper bedoelt xD

    EstrellaVida schreef:
    Ik denk dat je dapper bedoelt

    JAHA dank u!! kon niet op dat woord komen!! xD

    Ishtar schreef:
    (...)
    JAHA dank u!! kon niet op dat woord komen!! xD

    Hmmm vanwege dat U denk ik dat jij een belg bent xD Want belgen kunnen geen onderscheid maken tussen jongere mensen, mensen van de zelfde leeftijd -ongeveer en oudere mensen -denk aan 30 40 of ouder- xD

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Hmmm vanwege dat U denk ik dat jij een belg bent xD Want belgen kunnen geen onderscheid maken tussen jongere mensen, mensen van de zelfde leeftijd -ongeveer en oudere mensen -denk aan 30 40 of ouder- xD


    nee, ze is gwn nederlands hoor


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    leuk idee!
    ik ga hem zeker lezen!


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Rol: Collega club ^^
    Naam: Layla Dance.
    leeftijd: 17
    Karakter: Layla is een meisje dat niet verlegen is en voor haar vriendinnen opkomt. Ze is niet tevreden met zichzelf,Aardig,vriendelijk, Hyper.Kan bitcherig zijn als je haar of haar vriendinnen bedreigt,zwart maakt enz.
    Uiterlijk: Mooi donkerbruin haar (het glanst wel (A)),Haar haar komt tot haar middel,Lange wimpers, Slank, Make-up = alleen op haar ogen. niet klein.. maar ook niet te lang.. Gwn normaal xD
    foto:http://www.graphicshunt.com/images/vanessa_hudgens-5894.htm
    Hobby's: Dansen, battle's!,shoppen,muziek luisteren, Mensen uitlaggen die klassiek doen xD, Dus meer hip-hop doet zij hea (A)
    extra: Woonde bij haar tante, Omdat iedereen wou dat ze klassiek deed, Haar oma heeft het uitendelijk tegen haar ouders gezegd, Ze is weggelopen en is zo bij ''the club'' gekomen xD
    goede titel: SURE! (zag ik dat gister niet ergens staan?)
    melden: düüh xD


    Trust me. I'm the doctor

    Rol: collega club bij wie ze in huis mag komen
    naam+ achternaam: Adelise Kinsey (iedereen noemt haar Adel)
    leeftijd: 19
    karakter :ze is heel vriendelijk tegen haar vrienden. ze vertrouwt mensen heel snel maar als je haar tegen je hebt kan je een hele kwaaie aan haar hebben. ze had thuis problemen wat ervoor gezorgd heeft dat ze nu heel realischtisch is en overal 4 keer over na denkt. ze is ook heel spontaan en kan goed overweg met kinderen en oudere mensen. ze is niet snel bang. voor de rest is ze altijd kalm en beheerst, je kan het ook ijskoud noemen. ze bloost niet snel. ze is met andere woorden een vriendelijk ijskoningin. en ze is verslaafd aan haar IPod
    uiterlijk: ze is 1.83, ze heeft lang, golvend bruin haar, ze is slank. ze draagt weinig tot geen make-up
    foto: klik
    hobby's: zingen,tekenen en dansen
    extra: ze heeft thuis problemen die haar gemaakt hebben tot wie ze is. ze kan prachtig zingen.
    goede titel??: jep
    melden als hij er is? en als je rol hebt?:ja en ja

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 12:51 ]


    Change, the only good thing in this world.

    rol: bf elizabeth oude woonplaats
    naam/achternaam: Dewi Brandon
    leeftijd: 17
    karkater: hyper, melig, lief, aardig, vriendelijk, moedig en soms een beetje raar.
    uiterlijk: bruin haar tot iets over haar schouders, helderblauwe ogen, en een slank maar niet mager figuur.
    [url=file://localhost/Users/imacsnow/Desktop/jessica-alba-hot-sexy-cute-beautiful-pics-pictures-photos-cash-warren-baby-girl-mother-fantastic-four-movie-hair-cut-style-bikini-beach-blonde-blond-celelb-gossip-news-blog-celebrity-site-chica-inc.jpg]foto[/url]
    hobbys: shoppen, lezen, rennen, tekenen, fantaseren, naar de maan kijken en klimmen.
    extra: ik ben heel dromerig en vaak hyper. iedereen vind mij aardig.
    titel: fantasisch!!



    is dit goed??


    The Sorting Hat is my Husband, i love him!!

    Rol: meisjes uit kraakpand
    naam+ achternaam: maaike owen
    leeftijd: 13 (en dan al in een kraakpand :0 XD)
    karakter: schuw, hyper, wild, beschermend, vechter, veel lef, uitdager, harde werker, doet meestal wa andere willen(best onderdanig dus) gaat helemaal voor haar hobby, beetje onzeker, lief en aardig.
    uiterlijk: blon lang krullig haar, mooi figuur
    foto: http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/langhaar.gif&imgrefurl=http://www.quizlet.nl/chapters/210017/you-are-my-sunshine-15/&usg=__TdM-9stXqdzlkRCKxsVVAdTOeqE=&h=373&w=250&sz=64&hl=nl&start=79&tbnid=TrB7fzfyy
    hobby's: vechten (kickbox, karate) dansen (streetdance hip-hop)
    extra: haar ouders waren verslaaft, is weggelopen uit huis en een beetje op het verkeerde pad geraakt. is vrij jong om in een kraakpand te zitten. wil ook heel graag op dansles, maar heeft niet genoeg geld en is vrij onzeker. ze krijgt les in vechten door jongens op de straat, waar ze ook veel mee optrekt.
    titel?: jaah is super
    melden?: jaah heel graag
    extra
    goede titel??
    melden als hij er is? en als je rol hebt?:OxD


    everyday deserves a chance to be the best day of your life...