• Mijn vader is naar bed gegaan en ik ben nu nog de enige in huis die op is, en mijn vader is de ergste nachtbraker hier, na mij. Ik kan er ook wat van. :Y)


    Stop existing and start living.

    En dan schaam je je omdat?

    Mijn moeder is niet eens thuis, dus ik ga ook niet slapen. Mij nog te vroeg. Liever laat naar bed en lang uitslapen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik ben ook als enige wakker, :')
    mijn ouders vinden het niet erg hoe laat ik ga slapen als ik maar zorg dat ik slaap en dat het voldoende is :')

    Ja waarom schaam je je eingelijk? haha.
    Ik heb nog geen slaap, en mijn ouders zijn ook nog wakker,want onze buren zijn er xd

    Waar schaam je je dan? ^^
    Mijn ouders liggen nu beiden op bed en me broer is pleiten, en ik ga nog lang niet slapen :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    mijn ouders zijn ook naar bed me moeder zegt dan gewoon wij zijn slapen en meer zegt ze niet
    dus ik blijf gewoon op totdat ik moe ben, maar waar schaam je je voor?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 0:19 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Mijn vader ligt ook op bed, maar dat is voor mij geen reden om te gaan slapen. Doe wel oordopjes in, maar slapen? Noppe :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wahha,, mijn moeder geeft verjaardag, we hebben allemaal visite beneden zitten, nu nog, maar ik zit achter de computer, en mij broertje zit tv te kijken :X


    Dream not your live, live your dream!

    Nou, ik weet niet of ik het schamen moet noemen... maar het voelt toch raar.


    Stop existing and start living.

    haha, dat heb ik ook wel eens, maar mijn ouders gaan nu nog een film kijken die ik niet leuk vind dus ik kruip lekker m'n bedje in.


    It's time to be happy again.

    Ik ga soms echt zò laat slapen! Maar meestal als ik een ingeving krijg, want dan zit ik hier de hele nacht te schrijven xd
    En ik ben er trots op. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben ook nog op ^^ men pappie is net thuis van zen werk, normaal is ie dan boos als ie me nog achter de laptop ziet, maar nu is hij plots niet boos? Ik moest hem raad geven welk koekje het lekkerst is, plopkoekjes of leo's, hahaha ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Liebje schreef:
    Ik ben ook nog op ^^ men pappie is net thuis van zen werk, normaal is ie dan boos als ie me nog achter de laptop ziet, maar nu is hij plots niet boos? Ik moest hem raad geven welk koekje het lekkerst is, plopkoekjes of leo's, hahaha ;d


    En welke heb je aangeraden? (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    En welke heb je aangeraden? (krul)

    Plop. -Ik ben een stiekeme plop-fan- (krul)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Jaha, hele goede reden om je te schamen. Ik schaam me ook elke nacht kapot.


    Scream for mercy!