• Bonjour,
    ik zit dus op msn met een jongen en die vind mij zegmaar leuk. Maar ik hem niet ik vind hem eng. En hij zegt ineens zomaar uit het niets:
    Wist je dat rookworst zonder r ookworst is?
    Dus ik heb echt iets van wtf!? Wat is de meest rare opmerking die iemand ooit tegen jou gemaakt heeft op msn?
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hah, dies goed x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Haha, zalig goed gevonden! XD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    NYC schreef:
    (...)
    Aaaaah jij bent het rookworsten meisje als je zegt ik werk bij de hema is het altijd meteen van: verkoop je rookworsten?
    Hahaha o god help, ik ga nooit een rookworst van jou kopen want ik ben door deze opmerking heviog getraumatiseerd.

    GneGneGne., x'D
    nouw mooi, weer een lastige klant minder :Y)
    Grapje hoor(cat)
    als ik dat nou altijd maar blijf zeggen, zou je dan dneken dat ik de rest van de mensheid dan ook traumaliseer, want dat ga ik het juist nog meer doen, want dan blijft het leker rustig als ik moet werken^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Baboon schreef:
    (...)
    GneGneGne., x'D
    nouw mooi, weer een lastige klant minder :Y)
    Grapje hoor(cat)
    als ik dat nou altijd maar blijf zeggen, zou je dan dneken dat ik de rest van de mensheid dan ook traumaliseer, want dat ga ik het juist nog meer doen, want dan blijft het leker rustig als ik moet werken^^

    Hahahaha aardig van je! :Y)
    Misschien ik zou het proberen maar hoop niet te hard want ik ben gewoon getraumatiseerd door de persoon die het zei :$ Ik vind hem eng en ik ken mensen die nog raarder zijn. Een jongen die altijd zegt dat ie een meisje wil zijn hahaha. Maar die jongen is eng want welke jongen met gezond verstand zegt nou: wist jij dat rookworst zonder r ookworst is?
    Maar ik zou zeggen probeer het!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    whahaha


    Opgeven is geen optie.

    Aagh zo oud x'D


    Alis volat propriis.

    Eeh, apart.
    Van de week op me werk: (het ging over pepermuntballen) Ik: "We hebben geen pepermuntkussens, wel pepermuntballen." Man: "Maar die zijn zo hard." "Dan moet u er goed op sabbelen meneer." "Dat mag jij doen." O_O


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BLIND schreef:
    Eeh, apart.
    Van de week op me werk: (het ging over pepermuntballen) Ik: "We hebben geen pepermuntkussens, wel pepermuntballen." Man: "Maar die zijn zo hard." "Dan moet u er goed op sabbelen meneer." "Dat mag jij doen." O_O

    Oké die is wel erg o.o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Echt geniaal _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    NYC schreef:
    (...)
    Hahahaha aardig van je! :Y)
    Misschien ik zou het proberen maar hoop niet te hard want ik ben gewoon getraumatiseerd door de persoon die het zei :$ Ik vind hem eng en ik ken mensen die nog raarder zijn. Een jongen die altijd zegt dat ie een meisje wil zijn hahaha. Maar die jongen is eng want welke jongen met gezond verstand zegt nou: wist jij dat rookworst zonder r ookworst is?
    Maar ik zou zeggen probeer het!

    Ik ken een juist een meisje, dat een jongen wil zijn.
    maar als je haar nu ziet lopen zou je echt niet zeggen dat het nu nog een meisje is. o.O
    nou, mischien is hijniet egt bij zijn volle verstand dus?., x'D
    maarja, hij heeft wel heumor, want ik vind hem tog nog steeds geniaal. x'D
    als iemand die zo uit het niet tegen mij zou zeggen had ik dnek ik van mijn stoel afgedondert., ;x
    -sorry foute humor ofzo., ;x-


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    best wel........'apart'
    maar er zit wel een kleine kern van waarheid in die loze opmerking :')


    waarom is het zo godse koud? :(

    NYC schreef:
    (...)
    Gelukkig maar. Ze vertelde ook wie het zei of alleen maar de opmerking? (cat) Hahaha ach boeiend. Ze vond hem heel grappig.

    alleen de opmerking ;3
    ik ook x'D

    Haha x3


    Pop ate my heart.

    Whahaha :')

    Nou ik had een jongen op msn, die twee minuten daarvoor had gezegd dat ie op mij verliefd was, dus hij zette in zijn naam; 'ik weet niet wat het is maar mijn hart staat in de fik :$'
    En ik zo; dus... door wat staat je hart in de fik?
    Hij; Uhhh
    *hij typte er heel lang over*
    Door het voetballen net.

    Oké, dat was dus de meest idiote smoes die ik ooit heb gehoord :')

    BLIND schreef:
    Eeh, apart.
    Van de week op me werk: (het ging over pepermuntballen) Ik: "We hebben geen pepermuntkussens, wel pepermuntballen." Man: "Maar die zijn zo hard." "Dan moet u er goed op sabbelen meneer." "Dat mag jij doen." O_O

    Ah, bah haha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.