• Oke, ik ben echt boos nu! Niet door iets wat op dit moment gebeurd is ofzo, maar wat al een tijd aan de gang is en waar ik me aan erger.
    Er zijn hier mensen op Quizlet, en ik noem geen namen, die gewoon echt niet cool zijn! Bij topics die luchtig bedoeld zijn voelen ze zich aangesproken of zijn ze het er niet mee eens en geven een hele scheldtirade en hebben dan hun hart(blijkbaar) gelucht. Maar het is niet bepaald leuk voor de maker van het topic of de quiz or what so ever.. Ook bij sommige van mijn stories staan er reacties waar ik soms echt denk van: pardon? we zitten niet meer op de kleuterschool, als het nou opbouwende kritiek is ofzo dan is dat prima,..daar heb je wat aan. Quizlet is bedoeld voor creative mensen die er lol in hebben om hun verhalen, quizen en stuff op te zetten..niet om afgekraakt te worden of uitgescheld ofzo..

    mja, misschien maak ik me druk om niets..maar ik moest het ff kwijt. Natuurlijk zijn er ook heel lieve mensen en ik ben altijd blij met leuke reacties (A) maar als je het niet leuk vind om een of andere stomme reden omdat Draco malfidus er niet in voorkomt of blablabla dan houd dat voor jezelf aub..

    En... *zen* :p

    FrmYesterday schreef:
    beetje hypocriet dit als je het mij vraagt... maargoed :')


    Hypocrisie is als iemand iets zegt over een ding
    dat het slecht is, terwijl diegene het zelf doet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    je hebt wel gelijk hoor maar veel gaat het niet uithalen dit is internet, ze kunnen je hier niet straffen als je brutaal bent en het is je volste recht om zo een reacties te zetten alhoewel je met een beetje (zelf)respect dat heus wel kan aanpassen en heel wat vriendelijkere reacties zetten. trouwens als je niets vriendelijks kunt zeggen (ik heb het nu over dit stukje:

    maar als je het niet leuk vind om een of andere stomme reden omdat Draco malfidus er niet in voorkomt of blablabla
    ) dan hou je misschien beter je mond en denkt het gewoon voor jezelf.


    Change, the only good thing in this world.

    Sommigen mensen zijn gewoon zo, ze kunnen niets positief zeggen.


    It's over.

    Ik ben het helemaal met je eens (:

    Username schreef:
    Helemaal mee eens :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!