• Oke, ik ben echt boos nu! Niet door iets wat op dit moment gebeurd is ofzo, maar wat al een tijd aan de gang is en waar ik me aan erger.
    Er zijn hier mensen op Quizlet, en ik noem geen namen, die gewoon echt niet cool zijn! Bij topics die luchtig bedoeld zijn voelen ze zich aangesproken of zijn ze het er niet mee eens en geven een hele scheldtirade en hebben dan hun hart(blijkbaar) gelucht. Maar het is niet bepaald leuk voor de maker van het topic of de quiz or what so ever.. Ook bij sommige van mijn stories staan er reacties waar ik soms echt denk van: pardon? we zitten niet meer op de kleuterschool, als het nou opbouwende kritiek is ofzo dan is dat prima,..daar heb je wat aan. Quizlet is bedoeld voor creative mensen die er lol in hebben om hun verhalen, quizen en stuff op te zetten..niet om afgekraakt te worden of uitgescheld ofzo..

    mja, misschien maak ik me druk om niets..maar ik moest het ff kwijt. Natuurlijk zijn er ook heel lieve mensen en ik ben altijd blij met leuke reacties (A) maar als je het niet leuk vind om een of andere stomme reden omdat Draco malfidus er niet in voorkomt of blablabla dan houd dat voor jezelf aub..

    En... *zen* :p

    JoJudicious schreef:
    Er zijn al zo ontzettend veel topics over dit soort onderwerpen aangemaakt. Maar heeft het geholpen in al die maanden/jaren? Nee. Ieder mens is anders en uit zich dan ook anders. It's life, deal with it. Je kunt er toch niet veel aan veranderen. ;'3


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ik zeg toch ook niet dat dit een oplossing is, ik wilde gewoon mijn hart luchten en kijken of er nog meer mensen het zo zien.. en ik vind dat het wel degelijk met volwassenheid te maken heeft.., maar dat verschilt natuurlijk per reactie.. en ik ga er toch ook gewoon mee om...ik scheld niet mee ofzo, ik probeer erboven te staan (A)

    xBadxBitchx schreef:
    Je hebt helemaal gelijk.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Gewoon niet op letten, er zitten altijd wel mensen bij die hun tijd vd maand hebben.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 22:38 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Tja, die mensen heb je.


    Life is hard and then we die

    beetje hypocriet dit als je het mij vraagt... maargoed :')


    waarom is het zo godse koud? :(

    Cryofthemoon schreef:
    ik zeg toch ook niet dat dit een oplossing is, ik wilde gewoon mijn hart luchten en kijken of er nog meer mensen het zo zien.. en ik vind dat het wel degelijk met volwassenheid te maken heeft.., maar dat verschilt natuurlijk per reactie.. en ik ga er toch ook gewoon mee om...ik scheld niet mee ofzo, ik probeer erboven te staan (A)

    In de meeste gevallen heeft dit echt niet met volwassenheid te maken. En je mag van mij best je hart luchten, daar heb ik absoluut geen problemen mee. Máár ik heb het recht om er ook een mening over te hebben. En daarnaast blijft het een site waarvan de meeste in de leeftijdscategorie van twaalf tot zestien zitten. En de meeste zitten in de puberteit met de nodige opstandigheid. Maar dat betekent nog niet dat ze geen volwassen inzicht op dingen kunnen hebben. Ik vind gewoon niet dat je dat kunt afleiden van iemand die je op 't forum ziet verschijnen en die je verder niet persoonlijk kent. Maar dat is hoe ik het zie. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Exercitus schreef:
    Wat versta je onder volwassen gedrag? Wand ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt(dat schelde wel maar dat zie ik amper).


    Scream for mercy!

    JoJudicious schreef:
    Er zijn al zo ontzettend veel topics over dit soort onderwerpen aangemaakt. Maar heeft het geholpen in al die maanden/jaren? Nee. Ieder mens is anders en uit zich dan ook anders. It's life, deal with it. Je kunt er toch niet veel aan veranderen. ;'3


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Je hebt gelijk! :Y)


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    T blijft ook aan de gang gaan met deze topics.
    *zucht* sommige mensen nemen internet veeeeelste serieus.. en dan heb ik het dus niet over de mensen die dat soort reacties plaatsen.

    JoJudicious schreef:
    Er zijn al zo ontzettend veel topics over dit soort onderwerpen aangemaakt. Maar heeft het geholpen in al die maanden/jaren? Nee. Ieder mens is anders en uit zich dan ook anders. It's life, deal with it. Je kunt er toch niet veel aan veranderen. ;'3


    You move me ......... Kurt

    FrmYesterday schreef:
    beetje hypocriet dit als je het mij vraagt... maargoed :')


    weet je wel wat hypocriet betekent? ik post zelf geen gemene reacties, wat ik dus volgens jou wel zou doen ;)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 11:53 ]

    Verveelend mens! Nou weer mij gaan klote he? Hoe durf je?! Je denkt dat je alles bent he?!

    Nee grapje, ik ben het ergens wel met je eens, alleen ik heb ook wel eens van die dagen dan ben ik pissig en alles wat mis gaat dat is er geweest...

    Denk er wel aan, sommige topics zijn gewoon gemaakt voor trolling. Ik bedoel, dit is wel internet hea, dan verwacht je ook dat mensen hun mening geven. Of dat nou brutaal is of niet.


    "Let them eat cake!"