• Oke, ik ben echt boos nu! Niet door iets wat op dit moment gebeurd is ofzo, maar wat al een tijd aan de gang is en waar ik me aan erger.
    Er zijn hier mensen op Quizlet, en ik noem geen namen, die gewoon echt niet cool zijn! Bij topics die luchtig bedoeld zijn voelen ze zich aangesproken of zijn ze het er niet mee eens en geven een hele scheldtirade en hebben dan hun hart(blijkbaar) gelucht. Maar het is niet bepaald leuk voor de maker van het topic of de quiz or what so ever.. Ook bij sommige van mijn stories staan er reacties waar ik soms echt denk van: pardon? we zitten niet meer op de kleuterschool, als het nou opbouwende kritiek is ofzo dan is dat prima,..daar heb je wat aan. Quizlet is bedoeld voor creative mensen die er lol in hebben om hun verhalen, quizen en stuff op te zetten..niet om afgekraakt te worden of uitgescheld ofzo..

    mja, misschien maak ik me druk om niets..maar ik moest het ff kwijt. Natuurlijk zijn er ook heel lieve mensen en ik ben altijd blij met leuke reacties (A) maar als je het niet leuk vind om een of andere stomme reden omdat Draco malfidus er niet in voorkomt of blablabla dan houd dat voor jezelf aub..

    En... *zen* :p

    Helemaal mee eens :Y)


    Beautiful people, are people who smile.

    Username schreef:
    Helemaal mee eens :Y)


    (Be)lieve in (you)rself

    Je hebt helemaal gelijk.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Je hebt gelijk, maar met dit topic los je niet veel op waarschijnlijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik snap je probleem, maar ik denk niet dat dit het echt oplost

    Misschien hebben die mensen hun dag niet ofzo. Maargoed, negeren en doorgaan met je leven :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    yeeeehhh schreef:
    Ik snap je probleem, maar ik denk niet dat dit het echt oplost


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Appelmoes schreef:
    Misschien hebben die mensen hun dag niet ofzo. Maargoed, negeren en doorgaan met je leven :')


    Hope goes lost but never dies.

    Wat versta je onder volwassen gedrag? Wand ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt(dat schelde wel maar dat zie ik amper).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ja vind ik ook:|

    zeg een ding verkeerd en beginnen ze gelijk allemaal te zeuren:|


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Er zijn al zo ontzettend veel topics over dit soort onderwerpen aangemaakt. Maar heeft het geholpen in al die maanden/jaren? Nee. Ieder mens is anders en uit zich dan ook anders. It's life, deal with it. Je kunt er toch niet veel aan veranderen. ;'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Wedden dat de helft van de mensen, die zo reageren. Nu afkomen met het feit dat je gelijk hebt.

    Ja helemaal gelijk. ik denk wel dat dit helpt. gwn ff je hart luchten en er zijn denk ik altijd wel mensen die dan een kritisch naar zichzelf gaan kijken.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    wunschen schreef:
    Wedden dat de helft van de mensen, die zo reageren. Nu afkomen met het feit dat je gelijk hebt.

    Ik geef haar geen gelijk, hoor. :Y)
    Want sowieso heeft het negen van de tien keer níet met 'volwassenheid' te maken. (krul)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Appelmoes schreef:
    Misschien hebben die mensen hun dag niet ofzo. Maargoed, negeren en doorgaan met je leven :')


    No growth of the heart is ever a waste