• http://todayspictures.slate.com/inmotion/essay_chernobyl/

    Ik heb hier geen woorden voor.

    Maar hoe komt het eigenlijk dat mensen doodgaan door die straling ? -Dommevraag?-:$


    None but ourselves can free our minds.

    Bij mij doet ie het niet?

    edit: oh wel. ah man die benen D:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 15:14 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Strobelight schreef:
    Maar hoe komt het eigenlijk dat mensen doodgaan door die straling ? -Dommevraag?-:$

    Verkeerde straling kan cellen muteren.

    Ik ken het verhaal van de ramp, hebben we uitgebreid gezien tijdens labo. Het ging geloof ik 6 generaties duren voordat ze weer 'normaal' gaan worden.
    Nja, het is gewoon heel erg voor die mensen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik weet niet wat ik moet zeggen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Strobelight schreef:
    Maar hoe komt het eigenlijk dat mensen doodgaan door die straling ? -Dommevraag?-:$

    Als je tijdens die ontploffing er bent,dan word je letterlijk weggevaagd,daarna ontstaan er mutatie's in de genen,die voor dit soort dingen ontstaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zie alleen een paar gele en blauwe vlekken met Woordn er voor gedaan?


    Ivar Oosterloo.

    Bodysnatcher schreef:
    Daar wil ik graag heen (:

    Je bent gek -nietgemeenbedoelt.- het is er super gevaarlijk. Anyways, ik zou er ook eigenlijk best wel naar toe willen. Maar dit filmpje laat wel een hoop zien, buiten alle verhalen die al allemaal de buitenwereld ingekomen zijn.


    your eyes are like stars in the night.

    Sonata schreef:
    Omg, die benen T_T

    Ja, idd.
    Wtf, hoe erg!
    Wanneer was dat ook al weer gebeurd?

    In dat gebied heb je nu nog al die straling. Het is gamma-straling dus het gaat helemaal door je heen. Of je moet een dik pak lood dragen.
    :O

    Die laatste foto, die benen... O.O


    Never run out of reasons to smile...

    Poseidon schreef:
    (...)
    Je bent gek -nietgemeenbedoelt.- het is er super gevaarlijk. Anyways, ik zou er ook eigenlijk best wel naar toe willen. Maar dit filmpje laat wel een hoop zien, buiten alle verhalen die al allemaal de buitenwereld ingekomen zijn.

    Nou, ik lees de Quest, en toen waren ze daar ook. En er zijn daar gebieden waar je gewoon kan komen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Strobelight schreef:
    (...)
    Ik wil er ook heen, maar langs de andere kant ook niet, ik vind het supereng... er zijn superveel mensen doodgegaan daar, en waarschijnlijk zijn daar veel geesten... -bangvangeesten=$-

    Het is btw echt erg, al die mensen...



    of daar nou geesten rondzwerven, dat denk ik niet, maar het lijkt me best wel indrukwekkend om daar te gaan kijken.


    It's time to be happy again.

    XScreamin schreef:
    Ik zie alleen een paar gele en blauwe vlekken met Woordn er voor gedaan?


    Das reclame xD


    Voor de gene die niet weten wat het is:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Kernramp_van_Tsjernobyl

    Ik zie alleen hoe geweldig Lincoln is


    Get back motherfuckerz'