• Hooiii:)

    kijk ik heb niks tegen emo's ofso maar het word behoorlijk irritant.
    Mensen van me oude school zeggen dat ik emo ben.. klasgenootjes.. en nou begon gisteren ook me moeder van je lijkt zo wel een emo.
    1. ze zeggen dat ik emo haar heb. (heb ik dat? ik vind van niet) {foto}
    2. omdat ik zwarte nagellak draag :s dat vind ik zo vaag als je zwarte nagellak draagt ben je al gelijk emo.
    3. ik hou van wat donkere kleding enzo. Lekker ballend.. en als je donkere kleding draagt ben je niet gelijk emo (: er zijn zat mensen die dat dragen.
    4. ik draag zoieso geen make - up

    Ik moet nu van me moeder me haar gaan knippen hea :O

    oke zo bijzonder was dit niet maar moest er gewoon effe uit.


    My heart is yours and so am I

    Het is gewoon je eigen stijl. Laat ze praten! Ze weten niet beter.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    mensen die beweren dat jij emo bent, zijn ofwel steke blind, of gewoon achterlijk....Ik werd ook emo genoemd en ik droeg niet eens zwart en ik heb blond-bruin haar dusjha...zoek eens een afbeelding van een echte emo en laat die aan je moeder zien :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    @ Savage
    probeer ik ook (:

    @ KimmBiatch
    dan gaat me moeder zeuren dat dat weer te overdreven is (: ach joh ze weet niet wat emo is (:


    My heart is yours and so am I

    Emo hoeft toch niet perse slecht opgevat te worden?
    En als ze je zo willen noemen, laat ze je zo noemen. Uitleggen dat het niet zo is kost je veel tijd en energie die je er eigenlijk niet aan hoeft te verspillen.


    Your make-up is terrible

    @ Assassin

    Ik ga het ook niet uitleggen (: als ik dat moet doen:O wow dat kost veel tijd (:
    krijg het 10x per dg te horen + me ouders dus (:


    My heart is yours and so am I

    Negeer die mensen gewoon weg, ze weten niet beter. En als de opmerkingen terug blijven komen, moet je mss een duidelijk zeggen dat je het niet leuk vind dat ze je emo noemen ofzo. (idk, ik negeer zulke mensen altijd (A)).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    laat die mensen maar lekker praten, ik zou me er niets van aantrekken gewoon negeren ;) je moet gewoon dragen wat je wilt, en voor niets en niemand veranderen natuurlijk.Btw. dat van dat zwarte nagellak ken ik ja, ik lakte vroeger -nu nog steeds hoor maar minder- regelmatig mijn nagels zwart en iedereen zei dan zo; iewl dat is zo emo --' das zo stom, want ik snap niet echt wat daar emo aan is ;x t echt nergens op,maar ja. ^^


    -

    Je moet je er niet druk om maaken.
    ik word vaak zat emo genoemt. eerst irriteerde ik me er ook enrom aan, maar je schiet er niks mee op omdat er altijd mensen blijven die je voro dingne uitmaken.
    gewoon blijven dragen wat jij leuk vind, en schijt hebben:Y)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ach, sommige mensen.. Je moet je er niets van aantrekken, gewoon dragen wat je mooi vindt. :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nou dan kunnen jullie wel zeggen van 'trek je er niets van aan', maar als je eigen moeder dat zegt dan komt dat hard aan. Zo hard ik laatst dat mijn moeder zei dat ik een paar kilo af moest vallen. Het is wel waar, maar toch komt dat hard aan.
    Ik zou eens met je moeder gaan praten en van die andere mensen moet je je idd geen reet aantrekken.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    @ Baboon
    dat dragen wat ik leuk vind word lastig..
    ik had een keer een broek super leuk.. helemaal blij thuis nieuwe broek.. nouw ik moest aan me moeder laten zien. Moest ik hem terug brengen omdat ik dan voor lul liep!! dus ik terug brengen omdat ze meeging..


    My heart is yours and so am I

    @ Appelmoes

    Met me moeder kan ik niet zo goed praten.. ik kan zoieso niet goed met haar overweg :$


    My heart is yours and so am I

    bjornxlover schreef:
    @ Baboon
    dat dragen wat ik leuk vind word lastig..
    ik had een keer een broek super leuk.. helemaal blij thuis nieuwe broek.. nouw ik moest aan me moeder laten zien. Moest ik hem terug brengen omdat ik dan voor lul liep!! dus ik terug brengen omdat ze meeging..


    Wow, dat is echt knap lullig van je moeder. Heb je er wel eens met haar over gepraat? Zij hoeft er toch niet in te lopen..?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    bjornxlover schreef:
    @ Baboon
    dat dragen wat ik leuk vind word lastig..
    ik had een keer een broek super leuk.. helemaal blij thuis nieuwe broek.. nouw ik moest aan me moeder laten zien. Moest ik hem terug brengen omdat ik dan voor lul liep!! dus ik terug brengen omdat ze meeging..

    Oei o.O
    En ik dacht dat mijn moeder soms lastig was,
    alleen ik ben zo eignewijs om dan gewoon te roepe dat het mijn eigne geld is, en oepsie ik heb geen bonnetje, dus hij kan niet terug.
    Opgevenmoment ging ze het toen maar acepteren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Je lijkt niet eens op een emo. ö


    *insert philosophical cringe expression here*