• Oké, ik heb echt eventjes advies nodig van buitenstaanders..
    Ik heb dus een vriendje en ik heb wat moeite met zijn ouders. Ik heb het gevoel dat ze me niet bij mijn vriendje moeten hebben en me daarom op allerlei manieren af proberen te stoten. Ten eerste mocht ik niet mee eten met Kerst. Eerst zou het wel mogen, maar ineens niet meer. Het kwam door zijn opa dat ik wel mee mocht eten. Ze laten me maar 1x doordeweeks naar mijn vriendje gaan zodat wij alles stiekem moeten doen.
    Mijn vriendje is nu in Zeeland op vakantie met z'n ouders en ik heb gevraagd of ik 1 middagje mocht komen. Dit mocht niet, want ze waren bang dat ik hun vakantie zou verpesten.
    Trek ik me dit te persoonlijk aan of stoten ze me echt af?
    Aub advies? :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kan je niet veel aan veranderen vrees ik. Een ex-vriendin van me, heeft hetzelfde voor met haar liefje..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik denk dat ze dingen als kerst en de vakantie als familiedingen willen houden, zonder vrienden of relaties erbij.. Wat je helemaal niet persoonlijk hoeft op te vatten, want dat is best te begrijpen


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    Ik denk dat ze dingen als kerst en de vakantie als familiedingen willen houden, zonder vrienden of relaties erbij.. Wat je helemaal niet persoonlijk hoeft op te vatten, want dat is best te begrijpen

    Nou, bij Kerst mocht ik eerst wel meeëten, maar het was zogenaamd mijn eigen schuld dat ik niet mee mocht eten.. o_x En vorig jaar mocht het vriendje van zijn zus wél mee op vakantie, maar volgens mij ging dat ook niet helemaal lekker..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik had dat ook heel lang, maar ze mochten mij echt niet. -ik verdedigde mijn familie net wat té goed etc- Gedraag je gewoon zoals je naar andere mensen zou gedragen en hou het beleefd. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Naomi, ik denk dat die ouders bang zijn om hun zoon te snel te verliezen.
    Want misschien willen ze dat jeroen wel opgroeit enzo, maar vinden ze het jammer dat alles dan 'zo snel' ineens gaat. Maar ik denk dat je gewoon jezelf moet blijven en zo min mogelijk moet aantrekken enzo, want mensen die jou het leven moeilijk maken, moet je zoveel mogelijk negeren. En je moet gewoon met jeroen blijven afspreken, no matter what die ouders ervan vinden.
    en misschien is het een idee als je hier met jeroen over praat, want misschien kan hij er met zijn ouders over praten. Want misschien doen zijn ouders het niet expres, maar komt het steeds net zo uit, dat het voor jou vervelend is. -Al denk ik dat dat geen toeval kan zijn :3-

    Wat had je dan volgens hun gedaan dat je niet meer mocht komen, als ik vragen mag?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik had ook zoiets met mijn ex-schoonouders ik voelde me daar niet op mijn gemak, en mocht inderdaad ook niet mee op vakantie omdat ze dachten dat het het zou verpesten. Maar ik heb dit niet al te persoonlijk genomen en het laten vieren.


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    het gaat uiteindelijk om je vriendje en niet om een relatie met die ouders ;)


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Bah, wat vervelend. Ik denk dat die ouders hun zoon niet kwijt willen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ze zijn mss wat afstandelijk omdat ze hun eigen kind willen 'beschermen'. Zij moeten er ook wat aan wennen en dat heeft niets met jou persoonlijk te maken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Zoiets had mijn moeder vroeger bij haar ex. Je kan er niets aanveranderen dat die ouders je niet mogen. Mijn moeder daar hadden ze een hekel aan terwijl de man van die zus openlijk werdt ontvangen en die had en strafblad en al een paar keer gezeten. Dus trek het je niet aan er bestaan nou eenmaal rare mensen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Spain schreef:
    Bah, wat vervelend. Ik denk dat die ouders hun zoon niet kwijt willen.


    All this dampness is damp.

    Blessed schreef:
    Ze zijn mss wat afstandelijk omdat ze hun eigen kind willen 'beschermen'. Zij moeten er ook wat aan wennen en dat heeft niets met jou persoonlijk te maken.

    maar ze hebben al een jaar gehad om te wennen!
    En in het begin was er niets aan de hand, toen kregen we zelfs tijd om elkaar te leren kennen o_x En nu ineens allemaal gezeik.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Misschien zijn ze jaloers op je ? Dx


    None but ourselves can free our minds.

    Ahw, dat is wel vervelend. Misschien kan je aan je vriendje vragen of hij wilt vragen waarom ze zo doen?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 22:52 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.