• Hjj
    Ik heb een vraagje. Vandaag ben ik met 3 jongen (myn neef en 2 vrienden) naar de stad gegaan en morge ga ik met hen zwemmen in 't koet (een vijver). Maar toen ik vndaag een meisje vn myn klas tegenkwam zei ze dat het totaal niet aanvaarbaar is dat ik met 3 jongens wegga, terwijl mijn lief int buitenland zit. Maar, ik ga liever om met jongens als meisjes, want myn vriendinne roddelen teveel naar mijn zin:S Maar vinden jullie dit ook onaanvaardbaar of niet??

    Xx(K)

    PS: dit topic maak ik vr myn bf xP Ikzelf zal niet snel meer weggaan e :P EN ffe serieus, mijn bf is echt wel heel trouw aan haar vriend, ze heeft al veel mooie jongens weerstaan en ze is al eens bedroge en weet hoe erg het is, dus zal ze nooit zelf zoiets doen...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 20:09 ]

    Als het je neef is, wat zeikt zij dan?


    a figment of your imagination

    Als het gewoon vrienden zijn, niet.


    None but ourselves can free our minds.

    Waarom zou het niet aanvaardbaar zijn? Jongens kunnen toch ook gewoon vrienden van je zijn?
    Ik zou het je vriend trouwens wel vertellen, als je het verzwijgt snap ik wel dat ie gaat denken van: 'Hmmm.'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind van niet. Je mag gerust met jongens omhangen.. Zou niet best wezen als dat niet zou mogen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Reassurance schreef:
    Waarom zou het niet aanvaardbaar zijn? Jongens kunnen toch ook gewoon vrienden van je zijn?
    Ik zou het je vriend trouwens wel vertellen, als je het verzwijgt snap ik wel dat ie gaat denken van: 'Hmmm.'

    Maar ze verzwijgt het niet tegen haar lief... Hij weet het nu niet, maar ze kan hem ook niet bereiken in het buitenland...

    Strobelight schreef:
    Als het gewoon vrienden zijn, niet.

    Precies. Als het wat verder gaat, dan is het niet zo eerlijk, natuurlijk. Maar zolang het gewoon om vrienden gaat, zie ik het probleem niet. ^^

    Ik vind dat je best met jongens om kan gaan. Zolang je maar niet verder met ze gaat dan je zou horen te doen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Reassurance schreef:
    Waarom zou het niet aanvaardbaar zijn? Jongens kunnen toch ook gewoon vrienden van je zijn?
    Ik zou het je vriend trouwens wel vertellen, als je het verzwijgt snap ik wel dat ie gaat denken van: 'Hmmm.'


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]