Jaja, ik ben een doodookop volgens mijn gestoorde buurvrouw
Ze spoort niet helemaal (lees: hoer en drugsdealer en altijd dronken) Ze had haar muziek dus vet hard staan, terwijl het al best wel laat was. En dan was het ook nog van die muziek van de sound of music. En dan begon ze ook ineens keihard Waka Waka te zingen, maargoed. Toen zat ik dus met een vriendin in mijn achtertuin en we waren aan het praten. Komt ze ineens naar buiten gerend met geschreeuw dat ik stil moet zijn en dat ze morgen 3 keer moet werken. Dus ik zo: oké. Schreeuwt ze nog harder en noemt ze me respectloos. Toen wilde ze haar radio nog harder gaan zetten en de politie voor me bellen. Ook waren mijn ouders racisten volgens haar, omdat we de politie een paar keer gebeld hebben voor haar. Maarja wat wil je als zij haar hele huis in gort slaat -serieus alle meubels waren kapot geslagen. En zo heeft ze wel vaker dingen gedaan. Ze stond zelfs een keer te schreeuwen naar mijn hond dat ze hem wel wilde opeten en ze meende het ook nog. Vreemd persoon.. Maar gisteren noemde ze me dus 'doodookop', ik ben erachter gekomen dat dat poephoofd betekend. Zal wel iets Afrikaans zijn ofzo dan..
Maargoed, hebben jullie ook zulke leuke buren? (:
[ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 12:35 ]