• Door een topic van Conflate over een bureaustoel moest ik daar ineens aan denken.

    Ik had zo'n bureaustoel, en ik zat er een beetje op te kloten, waardoor er één poot afbrak. Dus toen zakte die stoel in, en viel ik op de grond -vond ik zelf best grappig-

    Nouja toen was ik dus naar beneden gegaan, nadat ik die stoel weer overeind had gezet -eerst mijn hoofd gestoot aan de waslijn- en ben wat gaan drinken.

    Kwartier later liep ik weer naar boven. Ga ik gewoon wéér vol op die stoel zitten. Ik was vergeten dat ie stuk was. Dus toen lag ik weer op de grond, maar dit keer echt hard, want ik spring altijd vol enthousiasme op mijn stoel XD

    Beat that ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Daar kan ik niet tegenop._O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hahahaha,
    nee mijn stoel doet het nog.


    Your make-up is terrible

    hahaha.
    handy.

    xD Hahaha, zou mij ook kunnen overkomen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn zus en ik zijn op een jaar tijd samen door vijf stoelen gezakt op de scouts. En daar lachen ze allemaal mee. Volgens mij hebben ze ons soms wel expres kapotte stoelen gegeven. :Y)

    Conflate schreef:
    Daar kan ik niet tegenop._O_


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Conflate schreef:
    Daar kan ik niet tegenop._O_


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.