• achtergrond, maar met deze kon ik het toch niet laten, want uuuuuunf :9~:9~ (klik voor de achtergrond)

    Maar wat hebben jullie liever als achtergrond/bureaubla;, personen of gewoon natuurfoto's of iets anders? :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    allebij maar meer natuur foto's enzo dan personen


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik heb altijd personen erop staan, al dan niet bekenden of gewoon van mij + vriendinnen.
    Nu staat Josh Farro op mijn achtergrond vanop Werchter. En op de laptop van mijn zus waar ik al een paar dagen op zit staat Miles Kane sexy op de achtergrond te wezen. :9~

    Ik heb nog altijd de foto van mijn hondje toen ze nog een pup was als achtergrond :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik heb altijd gare kleurtjes, regenboogjes en zelfs 1 met allemaal gekke cartoony gekleurde zooi waar ik laatst 2 paddo's op spotte......

    jah :p


    waarom is het zo godse koud? :(

    Ik heb een foto van ik en mijn vriendje kussend op mijn achtergrond (A)


    Keep on smiling

    Altijd een persoon.


    Eight astronauts strapped to the back of a bomb. My bomb. Welcome to the Icarus Two.

    Bastian Schweinsteiger.

    Joker schreef:
    Wie is dat? D: Komt me bekend voor. Let op, als je het zegt is het van OOOHJAAAA..

    Ik heb nu dat logo van Jackass met bloed enzo als achtergrond. Maar ik verander mijn wallpaper echt zó vaak...


    Joseph Gordon-Levitt :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Godja, waar zou je die foto niet als achtergrond willen. ;d
    Meestal heb ik le Gaskarth op mijn achtergrond (een van die zwartwitfoto's jewetwel) maar nu zit ik al de hele tijd op mijn zus dur pc en zij heeft iets van flyleaf als achtergrond.


    I lost myself in FM airwaves

    Kheb Justinbieber als achtergrond en verander het elke dag in andere foto x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb momenteel een groepsfoto van Q-mensen, maar eigenlijk wil ik iets anders ;p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb verschillende foto's van mijn pony erop staan:9~ Hele coole actiefoto's die laten zien dat mijn 20-jarige pony veel te energiek is voor zo'n oude tante:Y)
    Deze wissel ik af met foto's van het team waar ik in zit van voltige:)


    To live would be an awfully big adventure

    Justin Bieber <33


    Opgeven is geen optie.

    Ik heb nu deze. Maar ik zoek een nieuwe (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb een foto van mij en mijn vriendinnen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.